Bukefalos 28 år!

MH test imorgon...

falukorw

Trådstartare
Ska MH testa Leia imorgon. Nikita var ju redan testad när hon flyttade till mig och schnauzern var ju inte bra mentalt så henne var det aldrig aktuellt med. Är det något man ska tänka på? Vet på ett ungefär hur det går till och ska se till att titta på någon hund innan det är vår tur. Lite nervös är jag nog faktiskt...
 
Sv: MH test imorgon...

Vi ska på MH på söndag:) Det ska bli roligt, fast jag är lite nevös jag oxå för det är jag som ska gå med henne. Min underbara lilla tjej:love: Inte så mkt du behöver tänka på. Kom dit glad och positiv. Det brukar jag och mamma vara:D

Lycka till, kommer säkert gå jättebra:bump: Du får berätta hur det gick sen;)
 
Senast ändrad:
Sv: MH test imorgon...

Nu är MH:t avklarat! Gick mkt över förväntan! Den första hunden idag (nr 7) som gick fram till overallen utan stöd från föraren. Reagerade inte ett dugg på skramlet, tittade enbart och gick sedan fram. Och en 2:a på skotten. Är toppen glad! :banana:
 
Sv: MH test imorgon...

Vad kul!!

Alltid roligt att se hur de reagerar! Vi var på korning med våra för några veckor sedan. De reagerade inte alls som jag trodde!!
Men det är intressant att se!!!
 

Liknande trådar

Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 191
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 076
Senast: Petronilla
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 608
Senast: Roheryn
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 783
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp