Mian1! Har hittat en ojkvän åt dina vovvar!

Stilig herre. Honom hade säkert Doris och Esther uppskattat! :devil:

Har du tur Mian får du kanske två basettkullar samtidigt! Vilken lycka! 15 små-Dorisar/Esthrar som upptäcker och smakar på världen! :rofl:
 
POJKVÄN ska det naturligtvis stå. :)
Hur gör man med en hund som har så långa öron? Tejpar dem? Virar dem runt halsen som en scarf? :D
 
Han är dessutom barnbarn till den kända basseten som fotograferats för HushPuppie-reklamen! Doris har haft en kull valpar redan så hon vet hur man gör. Ester har bara haft kattungar och gummikrokodiler.
Doris fick 10 valpar sist och Ester är säkert lika produktiv som sin syster. 20 valpar - finns det 20 bukefalister som är intresserade att köpa?
 
Bara en? Okej, då finns det 19 kvar att tinga. Ska Nils vara tvåfärgad eller trefärgad? Vill du ha en rund och lugn efter Doris eller en spolformad och gapig efter Ester?
 
Oj vad gullig! Jag vill också ha! Vår goldenvalp älskar att bita i andra hundars öron, så det här skulle ju vara perfekt! :idea:
 
Då var det 18 kvar!
Ingen som vill ha en sjövild jaktidiot? 2 Doris-bebisar är bokade, det finns 8 kvar, men hela 10 stycken vilda Ester-bebisar!!! Kom å köp! :D
 
Bokat: 3 Dorisar och 2 Estrar
Kvar: 7 Dorisar och 8 Estrar

Fortsätt boka! Får vi fullbokat är det väl bara att bjuda hem öronrekordhållaren?
:love:
 
Åh jag vill ha en sjövild gaphals :love:
Passar perfekt in i gänget ,Vildhäst ,skränhund åsså jag -hur bra som helst :D
Jag vill helst ha en tik ,jag vill inte ta in en till hane i stallgruppen (tre hanhundar ,en tik) :)
 
Dessie vill ha en att busa vilt med...en sjövild valpis tack :D
Passar också min dotter som har fullt med spring i benen :bump:
Jag har flera marsvin att öva jakt på :angel:
 
Ja självklart så utgår jag också ifrån att men får sälja tillbaka de när man lessnar eller behöver åka på semester.
 

Liknande trådar

Katthälsa https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y6G3j2/22-overgivna-katter-hittade-i-kalix-flera-fastfrusna-i-isen?fbclid=IwAR2UV404SW7Y6ZRvaxmSBrZp...
Svar
12
· Visningar
1 387
Tjatter https://www.expressen.se/nyheter/varlden/drapliga-rymdmissen-tappade-verktygslada/ Det är väl 4 mil upp i rymden, hur kan det vara...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Hallåj folket! Går i funderingar att skaffa vovve under högskolan, och har börjat kolla på raser redan nu. Det jag är inne på är...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: Fetaost
·
Hundträning Jag har på skoj försökt gå Tilda att hjälpa till att hitta kantareller när vi är ute. Hon verkar fatta grejen någorlunda, hon är bra på...
Svar
1
· Visningar
541
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp