Miclas Activ RNF 100

B

**BORTTAGEN**

Nån som har nån avkomma efter honom??? Skulle va kul att veta hur dom är eftersom ja själv har ett fin fint sto efter honom :D
 
Jag har ett sto som han är morfar till. Och jag känner en del av hans avkommer. Härliga allihop.

Hur gammalt är ditt sto? Vad har hon för mamma?
 
Hon är född -93, u: Xina 1675, ue:Xandino, så det är ingen dålig stam precis :D Väääldigt lik sin pappa, skulle säga att hon är en liten kopia av honom :)
 
Hur är hon att rida? Dom brukar ju vara ganska tuffa. Är hon det?

Om hon hoppar bra behöver man ju inte ens fråga...
 
Miclas activ va bara sååå snygg när Mrie erneholm red påhan!..åå jag har sett en sån härlig bild på han..m snygg hingst!
 
Hon är väääldigt tuff, inte vem som helst som kan rida henne. Väldigt het, så het att man knappt kan hoppa henne :crazy: Men hon har löshoppat 140cm :smirk:
 
Hon tävlar tyvärr inte, hon luffsar mest runt i skogen, hon blir så hemskt stressad så fort hon kommer in i ett ridhus eller i en padock... :( Så jag får nöja mig med att luffsa runt i skogen :smirk: Vilken färg är ponnyn ni har som Miclas activ e morfar till?
 
Hej, jag har haft en ponny med Activ som farfar, Dimmans Priscilla "Spöket" f-02 e.Miclas Curt Cobain. I somras hade jag även ett betäckningssto här, Hembys Lotus e.Miclas Activ (mamman till "Snuffsans" ponny :D).

Hlsn Helena
 
Det är en isabell.

Hur länge har du haft ponnyn? Har du försökt jobba bort det här? Activ-avkommerna brukar ju vara tuffa men arbetsglada.
 
Sv: Miclas Activ RNF 100

det var då det....haha
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Miclas Activ RNF 100

Jag har i år fått ett trevligt hingstföl (f.28 maj-05) e.Miclas Activ RNF 100 u.Miss Ellie RNF 1560.

Jag har även ett sto f-04 e.Fredriksbergs Dizney RNF 98 u.Hembys Lotus RNF 2410 ue.Miclas Activ.

Jag är mycket nöjd med dem båda två, de är tuffa och framåt, och båda har en riktigt bra galopp.

Hlsn Helena
 
Sv: Miclas Activ RNF 100

dimmansstuteri skrev:
Jag är mycket nöjd med dem båda två, de är tuffa och framåt, och båda har en riktigt bra galopp.

Hlsn Helena

Kan verkligen intyga det där med galoppen... ;)
 
Sv: Miclas Activ RNF 100

Jag har ett sto efter han, f 01
Hon älskar att hoppa och är väldigt envis men sånna e ju New Forestar:):)
 
Sv: Miclas Activ RNF 100

Jag har en av Miclas s;ner, jag har haft han i ca 9 m]nader. Det funkar kanon bra, satsar mest p[ dressyren, men lite stressad kan han vara!:smirk: :banana: BY
 
Sv: Miclas Activ RNF 100

*lånar knapp*

Har bara sett en hingst efter Miclas Activ men uj vilken hoppare :bow: född 2001, startat MSV med felfri runda

u.Hembys Inanna RNF 2098
HembysRomeo.jpg


och tidigare nämd i tråden, Hembys Lotus son: Hembys Ronaldo född 2001 e.Sturevallens Gentleman RNF 95
HembysRonaldo.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Miclas Activ RNF 100

Jag är fodervärd på en miclas actic avkomma !


fs_431588112_86545_1261236797.jpg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
15
· Visningar
820
Senast: Hazel
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 935
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp