Microfoninställningar?

Marvin

Trådstartare
Jag har laddat ner skype (äntligen), men jag får det inte riktigt att fungera. Vid provsamtalet kan jag höra instruktionerna, men mikrofonen fungerar inte. Finns inga inställningar på mikrofonen, antar att jag måste ändra nån inställning i datorn? Men var då?? :o
Hjälp!

Sv: Microfoninställningar?

Finns det inte under den där volymkontrollen man har längst ner bredvid klockan?...fast jag har ingen aning, min mick fungerade perfekt med skype..!

Sv: Microfoninställningar?

Jo, fast det gick inte att komma åt mikrofonvolymen därifrån. Tog mig in från ett annat håll, så nu funkar det!!! :love:

Liknande trådar

IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
142
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 410
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
396
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka