Microsemester i Norge

MissFideli

Trådstartare
Jag har fått för mig att jag vill se norska fjällen nästa sommar. Men jag kan inte vara hemifrån mer än max 2 nätter pga katt som måste ha medicin. Och redan det är lite väl långt.
Jag är ute efter att få se naturen, kanske gå lite, men inte vandra. Mer 2 nätter på samma hotell med utsikt över fjäll och/eller fjord och promenader i närheten.

Men går det ens? Jag bor nära Arlanda, så flyger gör jag gärna för att spara tid. Och försöker komma undan så billigt det går. Så söker inga lyxhotell. En säng, mat och utsikt räcker gott.

Har ni nått tips på var och hur man kan resa? Jag kommer troligen resa själv, ingen av mina nära är intresserade av natur direkt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 312
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 712
Senast: jemeni
·
Fritid Kära buke, jag behöver tips och råd! Jag och min partner planerar att åka iväg på en liten minisemester (fre-sön) efter att jag...
Svar
13
· Visningar
1 030
Senast: Killaloe
·
Kropp & Själ Vi är tre par som en gång om året åker iväg över Kristi himmelsfärs, 2-3 nätter. Vi par turas om att att överraska de andra med själva...
2
Svar
23
· Visningar
2 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp