Midnattsloppet

MJLee

Trådstartare
Min syster ska springa midnattsloppet imorgon. Vet någon vilket är det bästa stället att stå och vilka tider man ska hålla sig till (alltså det är första gången hon någonsin sprungit/joggat i sitt liv, än mindre startat i ett lopp)? Jag har förstått att man kan se var hon är via ett chip? Hur gör man?
 
Min syster ska springa midnattsloppet imorgon. Vet någon vilket är det bästa stället att stå och vilka tider man ska hålla sig till (alltså det är första gången hon någonsin sprungit/joggat i sitt liv, än mindre startat i ett lopp)? Jag har förstått att man kan se var hon är via ett chip? Hur gör man?
Åh, vad kul! Jag hoppas kunna vara med igen någon gång. Men har inga tips tyvärr 😅.
 
Min syster ska springa midnattsloppet imorgon. Vet någon vilket är det bästa stället att stå och vilka tider man ska hålla sig till (alltså det är första gången hon någonsin sprungit/joggat i sitt liv, än mindre startat i ett lopp)? Jag har förstått att man kan se var hon är via ett chip? Hur gör man?
Start vid zinken mål vid Mariatorget

Kolla kartan och se om det är någon musik du gillar. Och ställ dig i närheten. Springer hon 5 eller 10 km?

Där kommer vara mycket folk.

https://midnattsloppet.com/midnattsloppet-stockholm/
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 791
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 941
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 859
Senast: SiZo
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp