Midsommartråden aka HELGTRÅD!

@Mirre :rofl: Jag blev lite förvirrad jag också där, tänkte först att det var mig du menade men kanske du fjäskade lite för moderatorn tänkte jag ... :o;)

Urgullig hemsida: http://neutralx0.net/tool/bnmk_e.html
Men fick gå tillbaka när jag insåg att jag mindes Alice helt fel! :o Det blev lite knepigt men jag tror att jag knåpade det ihop ganska bra till hur Alice ser ut nu :D

Och bra, smetskålar ska slickas ur mycket noggrant! :d:D
 
@Asko hehe vet inte vad jag fick lizan ifrån.
Tillfällig sinnesförvirring :D

Ska kolla in den sidan :) :bow:

Absolut, hoppas bara att kakan smakar som smeten sedan haha
 
@Mirre Det gör den aldrig :( jag älskar smeten mera än kakorna man får fram från den, jag håller mig alltid framme när morsan julbakar :angel:
 
Nämen hejsan :D Jag sitter och äter frukost, ska snart gå ut i DEN OTROLIGA VÄRMEN (ja det förtjänade versaler) och fixa i trädgården.

Angående midsommar, ptja jag ska jobba på midsommarafton :p Men ska jobba med kalvar :love: så det känns inte så värst tungt!
 
Jag har precis smörjt in mig med SPF 50 :D Jobbar ute större delen av dagen och vill inte bränna sönder armar och ansikte mer än nödvändigt.
Förhoppningsvis minskar det även risken för bonnabränna ;)

Apropå midsommar så jobbar jag hela den helgen. Och hela nationaldagshelgen också. Så jag ska titta på andra som firar och ta det lugnt själv. Brukar inte fira ändå, så det känns inte som någon förlust :)
 
Goood moorgon :D

Flera fniss-trådar på senior höll mig vaken till alltför sent inatt (imorse) så jag håller mig nog till den mognare sidan på ungdom :angel:;)
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: escodobe
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
59 60 61
Svar
1 205
· Visningar
44 853
Senast: Soffan74
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 517
Senast: verser
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 880
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp