Bukefalos 28 år!

Lorpan

Trådstartare
Såg nyss när jag loggade in att det var totalt lite drygt en miljon inlägg (1.000.720 eller nåt) - vem gjorde inlägg nr 1.000.000? :bump:
 
Sv: Miljonte?

Haha...
Det går bra i den här tråden... :D

Kan inte nån moderator kolla upp detta?
Gunnar?
 
Sv: Miljonte?

Jag har ingen aning om hur man skulle kolla upp det... :P Vi har iaf inte tillgång till fler funktioner än vad ni har! Och jag är tveksam till att Gunnar tycker det är högprioriterat... ;)

Men ni kanske kan räkna tillbaks från inläggsnummren eller nåt?

/Erica
 
Sv: Miljonte?

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?p=3943214 <-- Inläggsnr

Inlägget ovan är ungefär nr 1,016,870 enligt statistiken på första sidan. Det är svårt att hänga med och få exakt innan det skapas ett nytt inlägg (kanske lättare på natten), men om man tar bort 16870 från ovan inläggsnr så får man 3926344. Alltså, om inläggsnumreringen verkligen fungerar så (vilket jag inte har en aning om) så borde det här vara ungefär miljonte inlägget:
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?p=3926344

/Erica
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 144
Senast: Daff
·
  • Artikel
Dagbok Egentligen bestämde jag mig för att helst inte logga in här på ett tag, och särskilt inte skriva något här på några månader. Detta då...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Luff
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 810
Katthälsa Imorgon ska Mrs norris bli vaccinerad och förhoppningsvis få klorna klippta. Superdum fråga - är det bäst att ha sele och koppel på på...
Svar
5
· Visningar
444
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp