Milton är pånyttfödd

Alltså, vad säger man?? Jag är mållös. Det känns som science fiction.

https://www.tidningenridsport.se/wi...Yu5WaGbJ1Z7HBDjIGaHWLC1qT1DkNPOURmOFPrfTYMZjE

Jag blev faktiskt lite till mig först och tänkte WOW måste kolla på finalen! Och sen funderade jag lite över hur Milton skulle stå sig mot dagens hästar. Och sen funderade jag lite över hur de lyckats hålla alltihop hemligt. Och lite över etiken i det hela. Och tänkte att vad fan den har ju inte tävlat något alls i hela sitt liv, hur kan de kasta stackarn på världscupfinalen sådär direkt bara?!

Och sen ramlade poletten ner..
 
Jag blev faktiskt lite till mig först och tänkte WOW måste kolla på finalen! Och sen funderade jag lite över hur Milton skulle stå sig mot dagens hästar. Och sen funderade jag lite över hur de lyckats hålla alltihop hemligt. Och lite över etiken i det hela. Och tänkte att vad fan den har ju inte tävlat något alls i hela sitt liv, hur kan de kasta stackarn på världscupfinalen sådär direkt bara?!

Och sen ramlade poletten ner..
Ungefär så gick mitt tänk också :D
 
Jag tyckte det var svinhäftigt! Sen ifrågasatte jag lite hur de lyckats hålla det hemligt. Sen åkte jag till jobbet. Relativt tidigt på morgonen kom VD:n förbi och hade skickat mail om en idiotidé han fått och undrade vad min kollega tyckte om det, hon försökte svara diplomatiskt. Han frågade vad det är för dag. Vi svarade måndag... tog ett par sekunder. Först då insåg jag att Milton nog inte har någon hemlig klon :rofl:
 
:D Och sen tänkte jag om den där gamla bilden på Milton - vilka gamla grejer de släpat fram och lagt på klonen - följer de inte med i sin tid alls i England? Och John såg också ut att höra hemma på 90-talet. :D

Dessutom såg även hästen på bilden mer ut för att vara en äldre valack än en 9-årig hingst... om man tittade på den med lite kritiska ögon. :laugh:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Till helgen är det dags för den rafflande världscupsfinalen i fyrspannskörning. Sex kuskar har kvalificerat sig genom de sju...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp