Min älskade hund finns inte mer...

Z

Zania

Har på senaste suttit och läst om alla som fått ta bort/mist sina hundar och hoppats att det var något som låg långt, långt in i framtiden för mig.
Nu sitter jag här utan min älskade vovve. Det är mindre än ett dygn sen hon dog och jag saknar henne något så fruktansvärt :cry:
 
Åh, vad jobbigt.
Förstår precis hur du känner dig, det var inte alls länge sen min hund dog. :(
 
Jag kan bara föreställa mig hur du känner dig. Mina hundar börjar bli med åren och jag bävar för den dagen det är dags att ta farväl. Mina tankar är hos dig.
 
Mmm, jag blev inte ens tvungen att ta det svåra beslutet själv. Hon blev ihjälkörd igår.
 
Hmm.. vad sorgligt :cry:
Nu är hon nog i vovve nangijala och väntar tills ni ses igen. Vet hur det känns..
Alla heder åt din lilla vovve! :bow:

*kram*

:bump:
 
jag tänker på dig, vet vad du går igenom, det är inte lätt.
det måste ha varit oförutsätt om det var en olyckshändelse, och jag förstår att du är ledsen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 596
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
8 786
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Viva
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
438
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp