JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Min bäbis har varit såååå duktig
Hoppning
Trådstartare
Trådstartare
Martina_85
Startdatum
Startdatum
9 Jun 2006
Svar
Svar
8
Visningar
Visningar
984
Har inte varit innne på super länge. Måsta bara skriva av mig lite. När jag köpte min lille älskling
så hade han alrdig tävlat och hade stått några månader. Det tog sin lilla tid att bygga upp lite muskler och få honom tävlingsklar. Nu har vi tävlat några gånger här i vår och det har gått super bra. Vid varje tävlingstillfälle har han blivit placerad minst en gång (brukar starta två klasser) I första 1.10 starten som vi gjorde i botkyrka för ett tag sedan kom han femma
Han är nu tävlingsklar 120 men kommmer att vänta tills hösten att starta det. Är bara såååå stolt över min kille
Förra veckan hoppade vi en liten bana på 130 och höjde upp ett hinder till 150 på slutet och det hoppade han lätt
Placerad i första 1.10
Sv: Min bäbis har varit såååå duktig
Stort grattis, va roligt!
tack tack
Va roligt! Verkligen!
(det va ju jag som kände till din häst, du vet..
) Har du fler bilder?
åååh..vad kul! Grattis!
Det påminner lite om min häst.. hur lång tid tog det för er innan han var musklad nog för att börja träna ordentlit och tävla?
Det där ser nästan ut som om det kunde vara i Siggesta?
Grattis!
Va roligt att det har gått så bra!! Hoppas att 1.20 debuten går minst lika bra.
// F
Duktiga Marino
Har du inga filmer å visa upp?
GRATTIS! fin häst.
vill oxå se nån film..
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Avel
Hej!
Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Ridning
Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Avel
Sitter här och lurar på lite olika tankar om att avel. Jag säger inte att det jag tänker är rätt på något sätt utan mer egna funderingar...
7
8
9
Valp 2025
Svar: 742
Visningar: 52 235
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Honan är verkligen chill.
Hanens nya plats är under sängen. Men det syns att han är framme ngt iaf när jag inte är hemma.
Frågan är...
Lilla
Idag kl 19:00
Svar: 1 068
Visningar: 56 080
Katt
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Fri tillgång på torrfoder har fungerat jättebra på samtliga av mina hundar. Väldigt smidigt eftersom rutiner inte riktigt är min grejj i...
SiZo
Idag kl 18:58
Svar: 16
Visningar: 460
Hund
Ridskoleryttare
Träning Det är lite liknande som ni har svarat. Visste inte vad som var rimligt så kul att höra från olika håll!
Guldaskig
13 minuter sedan
Svar: 926
Visningar: 99 876
Träning
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Det är ett nerlagt sandtag så backarna är helt super! Tar drygt tio minuter med släp dit. Det är min kompis som har stallet så vi rider...
Hedwig
16 minuter sedan
Svar: 521
Visningar: 24 731
Grenar
Stora shoppingtråden III
Utrustning Har för mig att jag läst diskussioner ang. metall mot metall med spänne och bettring och ljud å vibrationer 🤷♀️ jag stör mig mest på...
Shixle
Idag kl 18:40