Min bäbis har varit såååå duktig

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Martina_85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 984
M

Martina_85

Har inte varit innne på super länge. Måsta bara skriva av mig lite. När jag köpte min lille älskling :love: så hade han alrdig tävlat och hade stått några månader. Det tog sin lilla tid att bygga upp lite muskler och få honom tävlingsklar. Nu har vi tävlat några gånger här i vår och det har gått super bra. Vid varje tävlingstillfälle har han blivit placerad minst en gång (brukar starta två klasser) I första 1.10 starten som vi gjorde i botkyrka för ett tag sedan kom han femma :bump: Han är nu tävlingsklar 120 men kommmer att vänta tills hösten att starta det. Är bara såååå stolt över min kille :D Förra veckan hoppade vi en liten bana på 130 och höjde upp ett hinder till 150 på slutet och det hoppade han lätt :love:

Marinotvlingbotkyrka.jpg

Placerad i första 1.10

Sv: Min bäbis har varit såååå duktig

Stort grattis, va roligt! :)

Va roligt! Verkligen! :banana: (det va ju jag som kände till din häst, du vet.. ;)) Har du fler bilder? :)

åååh..vad kul! Grattis!:bump:
Det påminner lite om min häst.. hur lång tid tog det för er innan han var musklad nog för att börja träna ordentlit och tävla?

Det där ser nästan ut som om det kunde vara i Siggesta? :D

Grattis!

Va roligt att det har gått så bra!! Hoppas att 1.20 debuten går minst lika bra.
:bump:

// F

Duktiga Marino :love:

Har du inga filmer å visa upp?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 208
Senast: Edla
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 876
Senast: Görel
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 564
Senast: MattiZ
·
Avel Sitter här och lurar på lite olika tankar om att avel. Jag säger inte att det jag tänker är rätt på något sätt utan mer egna funderingar... 7 8 9
Svar
176
· Visningar
17 309
Senast: Estivuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka