Min bäbis har varit såååå duktig

M

Martina_85

Har inte varit innne på super länge. Måsta bara skriva av mig lite. När jag köpte min lille älskling :love: så hade han alrdig tävlat och hade stått några månader. Det tog sin lilla tid att bygga upp lite muskler och få honom tävlingsklar. Nu har vi tävlat några gånger här i vår och det har gått super bra. Vid varje tävlingstillfälle har han blivit placerad minst en gång (brukar starta två klasser) I första 1.10 starten som vi gjorde i botkyrka för ett tag sedan kom han femma :bump: Han är nu tävlingsklar 120 men kommmer att vänta tills hösten att starta det. Är bara såååå stolt över min kille :D Förra veckan hoppade vi en liten bana på 130 och höjde upp ett hinder till 150 på slutet och det hoppade han lätt :love:

Marinotvlingbotkyrka.jpg

Placerad i första 1.10
 
Sv: Min bäbis har varit såååå duktig

Stort grattis, va roligt! :)
 
Sv: Min bäbis har varit såååå duktig

Va roligt! Verkligen! :banana: (det va ju jag som kände till din häst, du vet.. ;)) Har du fler bilder? :)
 
Sv: Min bäbis har varit såååå duktig

åååh..vad kul! Grattis!:bump:
Det påminner lite om min häst.. hur lång tid tog det för er innan han var musklad nog för att börja träna ordentlit och tävla?
 
Sv: Min bäbis har varit såååå duktig

Det där ser nästan ut som om det kunde vara i Siggesta? :D

Grattis!
 
Sv: Min bäbis har varit såååå duktig

Va roligt att det har gått så bra!! Hoppas att 1.20 debuten går minst lika bra.
:bump:

// F
 
Sv: Min bäbis har varit såååå duktig

Duktiga Marino :love:

Har du inga filmer å visa upp?
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: zarmino
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 003
Senast: QueenLilith
·
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 258
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Hej allihopa hoppas ni har en trevlig kväll! Det är så att jag ska rida min allra första La2 start imorrn och är riktigt nervös! Jag...
Svar
0
· Visningar
622
Senast: Hanna2021
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp