Min enda dag som...

Jojjosan

Trådstartare
Har studentskiva om en vecka och vi har temat "Min enda dag som..."
Har dock ingen aning om vad jag ska vara, någon som har tips?

Börjar få lite panik :nailbiting:
 
Jätteroligt att vara ett adjektiv också! Typ snäll, elak, vansinnig, blå, hård, etc. Det kan man ha mycket kul med!!
 
Jag känner ju lite såhär: :banana:
Ananasen känns mig som en typiskt partypingla! (tänker mig en tecknad Svampbobbig ananas) Hon är ganska flirtig och sensuell till sinnet, kroppen åt det kurvigare hållet.
Lägger man då till vansinne så har vi ju en karaktär som :banana: WOOHOOO PARTY PARTY!
SOM KANSKE ALLTID PRATAR I VERSALER?!

Det hade varit en fantastiskt maskeradkaraktär iaf. Och man hade kunnat haft såå kul med utklädnad!

Till en studentskivan kanske man ska gå som en mer laid back ananas?
 
Det låter kul :) är inte så partig av mig dock ;)
Ananas låter dock riktigt kul!
Tips på hur man ska se ut?
 
Det låter kul :) är inte så partig av mig dock ;)
Ananas låter dock riktigt kul!
Tips på hur man ska se ut?

Så här kanske? :D

L1132-300x450.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
IT & mobiler Är det någon som har bra tips på en slimmad app för anodroid för att göra anteckningar över tid? Jag har börjat väga mig lite mer...
Svar
6
· Visningar
421
Senast: Exile
·
Tjatter Bästa Termomuggen? Jag har en från Thermos som jag använt i tio år kanske, men efter nästan daglig andvändning tänker rjag nog en ny...
Svar
10
· Visningar
265
Senast: Mabuse
·
Mat Snart dags för mig kliva på semestervikariat igen och snart börja samma bekymmer vad ta med till lunch. Givetvis lättast med matlådor...
2
Svar
35
· Visningar
1 736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp