Min ene katt är borta...

B&B

Trådstartare
Måste bara skriva av mig.
Kom hem från en fyradagars BB-vistelse med en liten pojk idag. Har längtat så efter mina två katter som min mamma släppt in å ut dessa dagar. Till min förtvivlan dyker bara den ena upp, och nu mitt i natten har den andre fortfarande inte hittat hem. Han har varit ute en enda natt förr å då hade han gått bort sig, hittade honom tack vare annons dan efter men nu har han ju växt till sig och borde inte kunna irra bort sig. Typiskt, som om det inte räckte med att man har en bebis att oroa sig för. Blir nog ingen sömn inatt. :cry:
 
Sv: Min ene katt är borta...

usch förstår dig är själv nojjig när katterna inte kommer hem :cry:
Men dom brukar alltid hitta hem till slut :D
kattmamman var borta i 8 dagar :cry:
lillkillen 11 dagar och kom hem luktandes parafym :mad:

Hoppas att katten dyker upp idag :banana:
 
Sv: Min ene katt är borta...

Hej

hoppas att inget hänt din lilla katt. Kan berätta om min Ture som försvann spårlöst sista helgen i maj 04. Kastrerad hankatt på ca 1 år. jag var helt säker på att räven tagit honom, då vi inte har någon direkt biltrafik hemma så är jag inte så orolig för bilarna.
Väntade och väntade i flera månader .....
Men ingen Ture kom.
Men så första helgen i november så stod han plötsligt i vardagsrummet och undrade varför ingen mat var upplagd...
Halsband, magnet till kattluckan hade han kvar på sig så han hade bara knallat in som vanligt.
Snacka om att man blir glad :)
Är lite orolig för att han skall ge sig av nu igen när det börjar bli varmt, han tycker tydligen bara att det passar att bo hemma under den kalla årstiden.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 729
Senast: WildHorse
·
Katthälsa Min katt verkar vara otursförföljd. Ingen verkar veta exakt vad som hänt, men jag skall försöka beskriva så gott jag kan. I går vid två...
Svar
14
· Visningar
4 866
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Katt Kände att jag behöver få prata av mig lite ang. min annons ang. omplacering av katt. Den var inte lätt att lägga in, det har tagit mer...
2
Svar
29
· Visningar
2 441
Senast: Aviello
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 011
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp