Min förlossningsberättelse! eller roman om man så vill

Sv: Min förlossningsberättelse! eller roman om man så vill

haha, ja längre är ju svårare att få :D


vet ni vad det blir? chansen för att det blir en tjej är ju rätt höga med tanke på hur det har varit här i år!

Jerseyko: skojar du?! i den här takten kommer hon väl börja gå när hon är 13! ;)
 
Sv: Min förlossningsberättelse! eller roman om man så vill

Jag har haft en sådan jobbig graviditet hittills så jag hoppas förlossningen blir lätt... Fast med min otur fastnar väl barnet på vägen ut:grin:

Vi tror att det blir en tjej, vi hittade ingen snopp på ultraljudet i alla fall men det var ju i vecka 18 och vi har inte brytt oss om att göra någon djupare undersökning om det. Jag fick åka in igår eftersom de tror att jag har haft svininfluensan inder veckan och ta ett extra ultraljud, men inte heller då brydde jag mig om att fråga utan ville bara veta att h*n är ok efter senaste veckans höga febertopp.

Hur känns det nu då? Har ni landat?
 
Sv: Min förlossningsberättelse! eller roman om man så vill

aj då, har du kunnat träna hästarna då?

VA, har du haft nasseflunsan? shit då är det ju nära här! jag satt ändå och tänkte på innan idag att jag inte vet nån som har haft det, vad jag hört då.

vad läskigt ändå, men allt såg bra ut på ULet då hoppas jag?

Du, det är fantastiskt:love: det känns så självklart nu, vi minns knappt hur det var innan hon kom!
 
Sv: Min förlossningsberättelse! eller roman om man så vill

Jag har inte fått svar på proverna än, de kommer väl imorgon eller så, men de misstänker att det är influensan jag har haft... Märkligt, har knappt träffat folk överhuvudtaget men de säger att det troligen är ganska många som bär på viruset som inte kollar upp sig, för min del fick jag feber i några dagar, en väldig huvudvärk och ont i kroppen och blev jäkligt förkyld, men jag är frisk nu så det var i så fall inte värre än vanlig influensa. Men allt var bra på ul i alla fall.

Jag har inte tränat hästar sedan jag blev gravid tyvärr, mådde illa till vecka 17 och kräktes tio gånger om dygnet, och därefter har jag haft alla möjliga problem, migränvärk utöver desslike, foglossningar så jag knappt kan röra mig, problem med magen och så vidare... Nu är vi ju på väg att flytta också, sambon har tagit hästarna och flyttat redan, jag ska jobba tills jag får ut havandeskapspenning så flyttar jag efter sedan... Till Dalarna, närmare mamma ;)
 
Sv: Min förlossningsberättelse! eller roman om man så vill

Ett stort grattis till ditt lilla söta underverk!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Eftersom snön kom, det frös och dörröppnaren på baksidan som är enda vägen jag tar mig ut och in med manuell rullstol, promenadscooter...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 364
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 399
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 636

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp