Min förlossningsberättelse *snitt*

Sv: Min förlossningsberättelse *snitt*

:love:Vilken underbar berättelse!
Stort grattis till er igen:)
 
Sv: Min förlossningsberättelse *snitt*

JÄTTEGRATTIS :love:
Det är den finaste gose-groda jag sett :bow:

Jag tycker hon är lik mamma redan
 
Sv: Min förlossningsberättelse *snitt*

Vilken härlig berättelse!
Tårarna rinner, och jag bara älskar den andra bilden, där du får lilla Ella!

Gud Så Vackert!!! :love:

Megakramar och jättegrattis!!

Och Glad Påsk!:bump:
 
Sv: Min förlossningsberättelse *snitt*

Åh, det är ju alldeles underbart. Stoort grattis vännen!! :love:
Hon är verkligen bedårande söt lilla tjejen! Nu längtar jag efter att få träffa hela familjen. :)
kram på er!
 
Sv: Min förlossningsberättelse *snitt*

Vilken härlig berättelse!
Tårarna rinner, och jag bara älskar den andra bilden, där du får lilla Ella!

Gud Så Vackert!!! :love:

Megakramar och jättegrattis!!

Och Glad Påsk!:bump:

:rofl:
Äkta kärlek på den bilden: Håret på vift, tårarna rinner och så även snoret :eek::D

Tack så mycket och Glad Påsk :laugh:
 
Sv: Min förlossningsberättelse *snitt*

Den bilden är ju så vacker just för den förmedlar första mötet och lyckan och kärleken *snörvel* :love:
 
Sv: Min förlossningsberättelse *snitt*

Grattis till lilla snuttan, jag blir alldeles varm i hjärtat över att höra om hennes tillkomst!:love:
 
Sv: Min förlossningsberättelse *snitt*

Jag är så glad att det gick så smidigt för dig, jag vet ju precis hur rädd och orolig du var tiden innan kejsarsnittet. Förlossningsbrevet som du skrev tror jag var oerhört viktigt för då tog du kontrollen över det hela istället för att vara utlämnad och ensam som när du opererade ryggen.

Helt ärligt så tittade jag knappt alls på Ella när jag kollade på bilderna i första inlägget utan jag fastnade helt vid den känsla DU utstrålar på den andra bilden. Att se dig så lycklig efter att ha sett din rehabilitering och vetat hur ont du haft och hur dåligt du mått är obeskrivligt. Jag minns så väl hur du såg ut den där dagen i lägenheten i Luleå när jag och Isola kom och hälsade på. Det känns som en evighet sedan.

Så jag vill tacka Grodan för att hon gör att du blir så lycklig. Det gör att till och med barnskeptikern Jenny fäller en lite tår.

ÄLSKAR DIG, vännen!!

//Jenny
 
Sv: Min förlossningsberättelse *snitt*

:cry:

Älskade vän, jag älskar dig också..

Tack för att du finns i mitt liv :love:
 
Sv: Min förlossningsberättelse *snitt*

Vilken fin berättelse!
Visst är det härligt att föda barn!:love:
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 494
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 089
Senast: Pratsch
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 212
Senast: Crossline
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 239
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp skäller på män
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp