Min första klättring!

Idag var jag och klättrade för första gången. Har ju varit sugen väldigt länge och nu har min bästis man tagit grönt kort, så det var ju ett tecken :D

Skitkul, och skitjobbigt! Jag är extremt höjdrädd så det låste sig väldigt mycket i början när vi värmde upp på bouldervägg.

Gick bättre med sele :)
Vi ska fara på torsdag igen, sen ska jag känna efter om det är något jag vill fortsätta med. Men jag tror det. Känns väldigt läskigt med topprepskurs bara....
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 482
Senast: Blyger
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 631
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 408
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp