Min häst kunde ha gått till svartslakt! *lugna mig, tack!*

Sv: Min häst kunde ha gått till svartslakt! *lugna mig, tack!*

Yeeees..... :grin: Det är hon i egen hög person...
 
Sv: Min häst kunde ha gått till svartslakt! *lugna mig, tack!*

+ Fibusen

Oh lord! Bara för det var jag tvungen att leta upp tidigare kommentarer om hennes ihärdiga annonserande: http://www.bukefalos.com/f/showpost.php?p=13165568&postcount=73

Har för mig också att hon flera gånger i annonsen påpekade att hon inte ville betala för hästen utan istället ge den ett bra hem. :grin:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Min häst kunde ha gått till svartslakt! *lugna mig, tack!*

Har sett 3 annonser denna vecka. En om där de ska sälja ett dräktigt varmblod. En där hon söker ston att betäcka med sin korsningshingst och sen en där hon söker efter en tävlingsklar dressyrhäst.
 
Sv: Min häst kunde ha gått till svartslakt! *lugna mig, tack!*

Ska kolla då....usch man borde anmäla så att hon inte får annonsera.
 
Sv: Min häst kunde ha gått till svartslakt! *lugna mig, tack!*

Tur att du kollade grundligt! Är det din 04:a det handlar om?

Ja, det är min 04a det gäller.

Jag har inte svarat på någon annons, utan det är hon som tagit kontakt med mig.
Min häst ett halvblodssto med gröna papper, så hade hon samma avsikter som med de andra, så verkar det inte bara gälla travare.
 
Sv: Min häst kunde ha gått till svartslakt! *lugna mig, tack!*

Ja, det är min 04a det gäller.

Jag har inte svarat på någon annons, utan det är hon som tagit kontakt med mig.
Min häst ett halvblodssto med gröna papper, så hade hon samma avsikter som med de andra, så verkar det inte bara gälla travare.

Nej det gäller alla raser för henne. Andras hästar är inte mycket värda i hennes ögon, kan hon inte tjäna på att få de sålda dyrt så skickar hon dom på slakt...:eek:
 
Sv: Min häst kunde ha gått till svartslakt! *lugna mig, tack!*

KL

Är helt mållös...har lyckats missa det här, den här människan..helt och hållet :eek::crazy:
Tragiskt...skänker en tanke till alla er som förlorat hästar :(
 
Sv: Min häst kunde ha gått till svartslakt! *lugna mig, tack!*

Samtidigt är det ju bra att man uppmärksammar detta, så inte fler hamnar i samma fälla. Sådana som hon borde inte få gå lösa alls, nej manipulerande svin som förstör för andra klarar man sig bra utan.
 
Sv: Min häst kunde ha gått till svartslakt! *lugna mig, tack!*

Men hur kommer det sig stt hon är lös egentligen?
enligt henne så pågår en polisutredning och enligt henne är allt en "Kenneth"som är skyldig..
 
Sv: Min häst kunde ha gått till svartslakt! *lugna mig, tack!*

Jaa du varför går sådanna lösa egentligen... polisutredningar kan ju ta tid. Jag undrar varför man inte bara kan låsa in henne, det vore ju bra.
 
Sv: Min häst kunde ha gått till svartslakt! *lugna mig, tack!*

Undras som du, hur kan det vara möjligt?! Läser tråden och det låter som.. :eek: Jag blir mållös! Kan en sådan människa gå fri och ostraffad? Och folk skickar hästar på utbildning dit, vetandes om vad hon gör (tänker på inlägget med "cissy" tidigare i tråden)? Frågor frågor frågor.
 

Liknande trådar

N
Träning Hela historian: Köpte honom som "problemhäst" - när han kom så var han så mager att revbenen syntes med alldeles tuffsig päls och nervös...
Svar
18
· Visningar
3 712
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Annonsera mera VII
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp