Min hemsida :D

Riktigt snygg ju, och lite annorlunda. :) Sjysst färgkombination (sidan, inte hästen ;))!
 
Jag skulle nog föredra att ha en bra bild på sidan och inte byta bild på varje sida (eftersom de är så stora). Annars går det säkert att dra ner storleken på bilderna utan att kvaliten försämras... (jag testade och utan att jag tyckte att bilden förändrades något så var den nere i mindre än 50kB & webbilder ska väl helst ligga runt 30kB)
Sen vet jag inte om iFrames är det bästa att använda, jag skulle nog föredragit vanliga Frames eller tabeller...
Gästboken tycker jag du ska länka så den öppnas i det "vanliga" fönstret...
 
Det där med bilderna håller jag med om ;)
Ska fixa det senare idag.

Gästboken tycker jag nog om som den är... Får se vad jag hittar på. Jag tycker att det är enklare att bara klicka bort det fönstret i stället för att gå tillbaka, eftersom sidan (bilderna) är lite trög.
 
Ingen annan som har åsiker, eller ska jag dra den slutsaten att ni är överväldigade av hästens skönhet och inte får fram ett ord? :cool:

Haha. kram på er!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 703
Senast: Fazeem
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
18 988
Senast: Shaggy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 031
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp