Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Min hemsida :D

K

Kiddo

Riktigt snygg ju, och lite annorlunda. :) Sjysst färgkombination (sidan, inte hästen ;))!

Jag skulle nog föredra att ha en bra bild på sidan och inte byta bild på varje sida (eftersom de är så stora). Annars går det säkert att dra ner storleken på bilderna utan att kvaliten försämras... (jag testade och utan att jag tyckte att bilden förändrades något så var den nere i mindre än 50kB & webbilder ska väl helst ligga runt 30kB)
Sen vet jag inte om iFrames är det bästa att använda, jag skulle nog föredragit vanliga Frames eller tabeller...
Gästboken tycker jag du ska länka så den öppnas i det "vanliga" fönstret...

L

Little_Chance

Det där med bilderna håller jag med om ;)
Ska fixa det senare idag.

Gästboken tycker jag nog om som den är... Får se vad jag hittar på. Jag tycker att det är enklare att bara klicka bort det fönstret i stället för att gå tillbaka, eftersom sidan (bilderna) är lite trög.

L

Little_Chance

Ingen annan som har åsiker, eller ska jag dra den slutsaten att ni är överväldigade av hästens skönhet och inte får fram ett ord? :cool:

Haha. kram på er!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6460 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Radannons Du som vill lite mer med din ridning, vill du sköta och rida någon av våra andelshästar som om det var din egen häst och kanske inte...
Svar
0
· Visningar
274
Fälttävlan Tror ni att det blir nåt vettigt i år? Jag, som räknar mig som "terrängnybörjare" iom att jag har tagit upp terrängträningarna igen på...
2
Svar
25
· Visningar
1 608
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
1 418
Hundavel&Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta...
2
Svar
31
· Visningar
2 007

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skriva av sig
  • Vad gör vi del CXXXI
  • Jobb där man rör på sig

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat