Min hund bökar i sängen!

Fraggel_Tess

Trådstartare
Jag börjar bli mycket fundersam över min hunds nya idé om att böka runt i vår säng som en galning. Det är ju inget jag är direkt förtjust i.
Hon har bökat ihop kuddar och täcke i en stor hög! Varför gör hon så här?

Hon får daglig motion och stimulans. Kan dom få såna här idéer innan löp? För det bör snart vara. :confused:
 
Sv: Min hund bökar i sängen!

Kan nog vara så.
Min 4 månaders valp gör så ibland också, fast mer krafsande bara (hon orkar väl inte flytta hela täcket än). Brukar vara när hon är upprörd eller sur, då kissar hon också i sängen (morrr!).
 
Sv: Min hund bökar i sängen!

Hundar reagerar väl som vi innan ägglossning.... :smirk:

Man har lite humörsvängningar, och beteer sig lite skumt i andras ögon??

En vild gissning, men hormonerna måste ju spela en roll? :confused:
 
Sv: Min hund bökar i sängen!

min hanhund kan också få sina ryck och bädda mycket omsorgsfullt. fast han ser så söt ut när han pysslar att jag inte kan be honom låta bli...
 
Sv: Min hund bökar i sängen!

Okej! Kanske inget man behöver vara orolig över då. Får väl se om hon lugnar sig snart!
 
Sv: Min hund bökar i sängen!

är hon inte skendräktig då, så hon börjar bädda åt "valpisarna" :rofl:
 
Sv: Min hund bökar i sängen!

Jag har inte sett när min hund gör detta utan hon gör det när jag inte märker det dvs kanske är i köket.
 
Sv: Min hund bökar i sängen!

Hade den tanken innan! Vi hade en gråhund som trodde hon skulle ha valpar och byggde bo under min lekstuga.
 
Sv: Min hund bökar i sängen!

Min lilla JR tik bäddar nästan jämt i sängen.
Trampar runt å bökar innan hon lägger sig.
Jag har trott det är för hon vill ligga bekvämt?
 
Sv: Min hund bökar i sängen!

min JR tik brukar oxå bädda, men just nu är hon heltokig bäddar i ALLT! tom innuti örngotten i kuddarna..... :crazy: :D

Skendräktig? tja en aning..... ;)

//Net
 
Sv: Min hund bökar i sängen!

Min hanhund brukar "bädda" rätt ofta....vad jag vet så gör hundar så för att ligga mer bekvämt. Så jag tror inte att det har med skendräktighet att göra, eller löpperioder.
 
Sv: Min hund bökar i sängen!

Som jag skrev innan så brukar alltid Tula bädda i normala fall, men nu är hon skendräktig, och det är 10 ggr värre än vanligt, hon beteer sig precis som när hon skulle ha valpar.... :crazy:

//Net
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 999
Senast: Mia_R
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
1 502
Senast: Acto
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 785
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 007

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sminktråden
  • Hiss och diss del 5
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp