Bukefalos 28 år!

Min kanin =)

O

Oneechan

Här är min kanin

* Ljustadalens Cayenne ("Mitsu"), en blå dvärgvädur rex hona som är född 8/6 -11. En dam som är lite speciell, men super go. =)

Hon kommer att avlas på och ställas ut. Hon har redan blivit utställd en gång, och har hittat en hane som jag ska åka till med henne - så fort min chaffis kan. (kullen blir dvv RB då hanen är normalpälsad). Ser verkligen fram emot det. Jag har född upp flera olika djur, men aldrig kanin. Så det ska bli roligt. Jag har även nyligen skickat efter uppfödarnummer, så man går o väntar och väntar på det. =) Kommer att behålla en hona ur denna kull som blir, om det blir någon fin hona. Kommer att även mot hösten köpa mig en dvv hane. =) Så flera kaniner kommer det att bli här hemma!

Bilder och mera information om sötnosen Mitsu hittar ni på min hemsida: http://aichan.weebly.com/ Där kommer det att även dyka upp mera om framtida kaninerna. =)
 

Liknande trådar

Däggdjur Efter mycket funderingar fram och tillbaka hämtade vi en till kanin i går söndag (vi har en kastrerad ettårig dvärgvädur sedan innan som...
Svar
4
· Visningar
1 427
Senast: Blyger
·
R
Hundavel & Ras I går släpptes Schäferhundens Index på avelsdata. Hela gårdagen ägnade jag åt statistik, både på egna kullar men också väldigt mycket åt...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
13 798
Senast: Dentaku
·
  • Låst
Tjatter I tidernas begynnelse skapade den store Frith världen. Han skapade stjärnorna, och världen levde bland stjärnorna. Frith skapade alla...
106 107 108
Svar
2 157
· Visningar
66 782
Senast: Intejag
·
Däggdjur Jag och sambon är inne på att skaffa kaniner, vi har ett bra utrymme i "källaren" där kaninerna kommer kunna gå in och ut som de själva...
Svar
5
· Visningar
1 764
Senast: AgentCarter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp