Bukefalos 26 år!

Min katt har fått en ny bostad ;)

Det verkar nästan omöjligt att inte få blåögda katter rödögda på bild. Det har nog med deras reflex att göra.
Yoga blir klargul, synd för hon har jättevackra bärnstensfärgade ögon.

M

mystar

min andra katt får också gula ögon när man använder blixten, hon har ljusbruna ögon annars.

Gulligt! :love:

Min lilla Singoalla (7 mån) älskar pizzakartonger! Speciellt om man har köpt Calzone och får en djupare låda som passar precis till henne. :smirk: Hon är ursöt där hon ligger och kurar... borde ta ett kort och lägga till bildtexten; "Råttor i pizzan!? Ring Singoalla!" :rofl:

Våra katter älskar alla kartonger.

Såg minst sagt roligt ut när 5 kg hankatt försökte trycka ner sig i en skokartong och halva katten inte fick plats :D

M

Marie_C

Jättesöt!
Mina katter gillar också kartonger. Lasse-Maja älskar papperspåsar också.

Katter är ju bara för härliga...att dom ska älska kartonger o trånga utrymmen jämt... :smirk:
Vad otroligt FIN katt, med vit mustach o allt... :love:

M

mystar

nää, men hon är blandning, huskatt & siames, jag är glad att hon fick siamesens fina teckning och huskattens kropp :) åsså blåa ögon har hon också :D

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 002
  • Artikel
Dagbok ... Och fortsatte gjorde du. Som en vålnad smög du längs väggarna i många år och ansträngde dig för att liksom smälta in i tapeten. Och...
Svar
1
· Visningar
380
Islandshäst Jag flyttade in min islandshästsvalack i nytt stall i lördags. Han ska gå på lösdrift med två andra valackar är tanken (vilket han gjort...
2
Svar
35
· Visningar
2 450
Övr. Katt Min mamma har inte långt kvar nu och kommer att lämna efter sig fyra katter. Tre av dem får flytta in hos mig efteråt, men den fjärde är...
2
Svar
26
· Visningar
3 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valtråden 2022
  • Vad gör vi CLIX
  • Konstig kyckling?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat