Min katt har fått en ny bostad ;)

Det verkar nästan omöjligt att inte få blåögda katter rödögda på bild. Det har nog med deras reflex att göra.
Yoga blir klargul, synd för hon har jättevackra bärnstensfärgade ögon.
 
min andra katt får också gula ögon när man använder blixten, hon har ljusbruna ögon annars.
 
Gulligt! :love:

Min lilla Singoalla (7 mån) älskar pizzakartonger! Speciellt om man har köpt Calzone och får en djupare låda som passar precis till henne. :smirk: Hon är ursöt där hon ligger och kurar... borde ta ett kort och lägga till bildtexten; "Råttor i pizzan!? Ring Singoalla!" :rofl:
 
Våra katter älskar alla kartonger.

Såg minst sagt roligt ut när 5 kg hankatt försökte trycka ner sig i en skokartong och halva katten inte fick plats :D
 
Jättesöt!
Mina katter gillar också kartonger. Lasse-Maja älskar papperspåsar också.
 
Katter är ju bara för härliga...att dom ska älska kartonger o trånga utrymmen jämt... :smirk:
Vad otroligt FIN katt, med vit mustach o allt... :love:
 
nää, men hon är blandning, huskatt & siames, jag är glad att hon fick siamesens fina teckning och huskattens kropp :) åsså blåa ögon har hon också :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 189
Hundträning Vi har två hundar, en OEB och en OEB/Bully. Tikar, uppvuxna tillsammans, nu 1,5 och 1,3 år. De skulle ha kastreras efter första löp men...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
13 001
Senast: Lhas
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 397
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp