Bukefalos 28 år!

Min katt slår min hund!

JustMe

Trådstartare
Jag har 2 katter och en hund. Hade katterna före hunden. Den ena katten försvarar sig snällt ibland när hunden kommer för nära. Den andra katten vill hjälpa till att uppfostra hunden. Om hunden gör ngt han inte får så springer hon fram och slår honom eller om jag busar med honom så att han låter. Då blir hon arg på han och slår han. Annars är dom oftast vänner.
Katten är lite speciell hon är mer som en hund följer efter mig. Kan sitt, ligg och leker nästan som en hund. Varför attackerar hon hunden när han inte sköter sig? Har era katter gjort som hon??
 
Sv: Min katt slår min hund!

Min katt ska försvara mig om jag och min hund leker kamplekar och "låter". Även i början när hon tyckte att han var världens monster hoppade hon in mellan oss vilt fräsande och med klorna först (gissa om hunden blev förvånad första gångerna :p )

Min katt är också speciell... väldigt MIN och har åsikter om det mesta.

Ser hemtk kul ut när den lilla katten hopparin och ska slå schäfern *S*
 
Sv: Min katt slår min hund!

Min katt & hund brottas och kramas och är väldigt mysiga med varandra :love: :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
991
Senast: Praefatio
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 223
Senast: MJLee
·
Hundträning Vi har två hundar, en OEB och en OEB/Bully. Tikar, uppvuxna tillsammans, nu 1,5 och 1,3 år. De skulle ha kastreras efter första löp men...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
13 571
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 740
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp