annie_cool

Trådstartare
Hejsan ska nog berätta lite nu om hur det är med min lilla dam eller stora dam kanske man ska säga hon är nu 4 år.Hon trivs bra hos min mamma det är där jag bor nu.Hennes ungar som hon fick 09 mår bara bra dem har blivit stora nu. Och dem har två ungar som är kvar nuMår bara bra allt går fint Frannson som hon heter trivs jätte bra här hon håller sej på gården elelr i området som tur är. som sakt allt är bra med henne har ej fått några kullar elelr hon får inte det längre hon är stereserad. vIllle bara skriva av mej.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 861
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 391
Hundavel & Ras När jag läser detta undrar jag varför den överhuvudtaget är tillåten att äga som privatperson kan ju inte vara någon privatperson som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 091
Senast: linnsan
·
Ridning Hejsan! Jag är en tjej på 14 år som har ett 11 årigt Connemara sto som heter Belle, som jag har på foder. Jag har haft Belle i 4...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp