Bukefalos 28 år!

Min kisse finns ej mera

vinkelina

Trådstartare
Jättledsen. Min kära babykisse finns ej mera. Hittades idag påkörd precis vid vår infart. Hade ce en timme tidigar hört häftiga inbromsningar men ej reagerat på dem. Folk kör som idioter här.

Katten var redan borta när han hittades, inga yttre skador syntes.

Han levde 9 år som innekatt men i våras började han smita ut så fort dörren öppnades. Efter en månads kämpande gav jag upp och köpte halsband. Fem månader fick han vara utekatt och älskade det. Pälsen blev blankare och han fick muskler. Höll sig undan för bilar så måste verkligen blivit överraskad. Bromsspåren tyder på mopedbil eller moped.

Tårarna vill inte sluta rinna. Fick honom som sex veckors kattunge samma dag jag flyttade hemifrån. Han var otroligt präglat till mig. Tog nästan sex månader innan han accepterade sambon
 
Beklagar sorgen :(

Mysigt för honom att få sista tiden ute precis som han ville även om det blev väldigt kort tid.
 
Beklagar verkligen. Men som @EmmaW skrev så fick han i alla fall vara ute och sniffa på allt spännande. Tänk vad mycket fantastiskt han hunnit uppleva denna underbara sommar.
 
Jättledsen. Min kära babykisse finns ej mera. Hittades idag påkörd precis vid vår infart. Hade ce en timme tidigar hört häftiga inbromsningar men ej reagerat på dem. Folk kör som idioter här.

Katten var redan borta när han hittades, inga yttre skador syntes.

Han levde 9 år som innekatt men i våras började han smita ut så fort dörren öppnades. Efter en månads kämpande gav jag upp och köpte halsband. Fem månader fick han vara utekatt och älskade det. Pälsen blev blankare och han fick muskler. Höll sig undan för bilar så måste verkligen blivit överraskad. Bromsspåren tyder på mopedbil eller moped.

Tårarna vill inte sluta rinna. Fick honom som sex veckors kattunge samma dag jag flyttade hemifrån. Han var otroligt präglat till mig. Tog nästan sex månader innan han accepterade sambon

Beklagar. :(
 
Jobbigt att dessutom se hans 4 månader yngre lillasyster söka efter honom. Hon har aldrig varit utan honom och de har verkligen varit som lera och långhalm. Finns en katt till som är sambons, men de två bara tolererar varandra,inget mer
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp