Min kk hade sex med mig när jag sov

Return_to_the_moon

Trådstartare
Det här var 6:e gången vi sågs eller nåt. Han hörde av sig sent igår kväll och kom hem till mig. Jag kom precis hem från en fest och var lite berusad. Vi hade sex då och det va bra som vanligt. Imorse kl 7. kanske då börjar han ta på mig när jag sover. Det har bara gått några enstaka timmar sedan jag somnade så jag är dödstrött och fortfarande påverkad av alkoholen. Jag ligger typ och slumrar/halvsover. Jag orkar verkligen inte röra mig, inte ens vicka en liten tå. Att han höll på lite med brösten gjorde inget, men sen börjar han hålla på därnere. Jag börjar tycka det är konstigt.

Han är inte min pojkvän. Han vet inte var mina gränser går. Jag inser tillslut att han tänker trycka in den och han gör det och börjar hålla på. Nu är jag vaken, fast jag ligger lika stilla som innan och blundar. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte om han kanske vet att jag är vaken fast jag inte visat det. Att det är därför han tycker det är ok. Jag får en riktig obehaglig känsla i kroppen. Det enda jag tillslut kommer på att säga är att fråga ifall han använder kondom. Nej svarar han och fortsätter. Då flyttar jag på mig så han slutar och lägger mig med ryggen mot honom. Då tar han fram en kondom ur lådan, sätter på den och bara stoppar in den igen bakifrån (utan förvarning som innan) och börjar hålla på igen utan att säga något. WTF! Då säger jag att jag inte vill mer och han slutar.
Jag ligger kvar ett tag med ryggen mot honom. Jag känner mig inte trygg längre men vet inte vad jag ska göra. Han frågar oroligt om jag är arg på honom. Jag svarar inte. Sedan frågar han om jag är sur för att han inte använde kondom. Då svarar jag bara "bl.a." och att jag vill att han går så han går. (Jag funderade här på ifall jag skulle förklara för idioten att man inte har sex med någon som sover, men ville bara ha ut honom ur mitt hem.)

Jag är lite chockad. Hur kan man ha sex med någon när den personen inte rör på sig eller ger någon respons alls? De killar jag varit med tidigare har slutat när de märkt att de inte fått igång mig (på morgonen t.ex.). De har automatiskt blivit avtända när jag inte gett något gensvar.

Den här trodde jag inte om den här killen, alls. Han är en speciell person. Han är ovanligt öppen, ärlig, känslig, respektfull och verkar genuin. Man märker att han tycker min njutning är det viktigaste. Han har nästan fått mig att få känslor för honom pga det mjuka/kärleksfulla sättet han tar på mig. Det här går inte ihop med bilden jag har av honom. Aja nu vet jag iallafall och jag vill aldrig mer se honom.

Så vad är eran spontana reaktion? Har någon varit med om något liknande? Vad gjorde ni då?
 
Mitt ex var precis sådan, vi var tillsammans i flera år från att vi var typ 13.
Det blev normaliserat under vårat förhållande, jag kunde gråta och be honom att sluta men han fortsatte tills han var klar. Sedan var det mitt fel, eller så blev han jätteledsen. Skäms fortfarande över det och känns som att det är jag som gjort fel, fast jag vet att det inte är så egentligen.

Blir så arg när jag tänker på det idag, han har förstört så mycket. Jag tycker du ska be honom fara och flyga.
 
Fy vad obehagligt!
Byt KK.

Jag är väldigt nyfiken på vad han svarar om du frågar "Varför tror du att det är okej att ha sex med mig när jag sover?" och jag tycker att du ska förklara att det är anledningen till att du inte vill ses mer. Det skulle vara intressant att höra hans motivering till ett övergrepp.
 
Blir så ledsen och arg när jag läser.
Jag var med om en kk som började ha analsex med mig trots att han mycket väl visste att jag inte ville
När jag skrek till då det gjorde ont så garvade han bara och började härma mitt skrik.....
 
Inte så najs snubbe. Hur tusan är man funtad om man gillar att ha sex med någon helt passiv, som man inte har en överenskommelse om just detta med?

Nä, honom hade jag satt på båten, vilken tur att han visade sitt riktiga jag innan du gick vidare med dina känslor för honom och ni kanske t o m kom i ett förhållande.
 
Fy vad obehagligt!
Byt KK.

Jag är väldigt nyfiken på vad han svarar om du frågar "Varför tror du att det är okej att ha sex med mig när jag sover?" och jag tycker att du ska förklara att det är anledningen till att du inte vill ses mer. Det skulle vara intressant att höra hans motivering till ett övergrepp.
Ja jag tycker att det är ett övergrepp jag med.
 
Jag har varit med om det två gånger, med olika personer. Jag var väldigt full och tyckte att jag fick skylla mig själv. Så skulle jag inte reagera idag, kan jag säga. Det här var väldigt längesedan.
 
Jag har varit med om det två gånger, med olika personer. Jag var väldigt full och tyckte att jag fick skylla mig själv. Så skulle jag inte reagera idag, kan jag säga. Det här var väldigt längesedan.

Helt utan adress till den här trådstarten så funderar jag lite över hur det kan komma sig att jag nog tänkt som du gjorde - tidigare i livet. Men om någon tog min plånbok bara för att jag sov hade jag ju självklart tyckt det var en djävla rövhatt. Inte i något av fallen har jag gett min tillåtelse, men det är lättare att tycka något definitivt när det är plånboken och inte kroppen.

Va fan, liksom. Hur blev tankegången så sned?
 
Helt utan adress till den här trådstarten så funderar jag lite över hur det kan komma sig att jag nog tänkt som du gjorde - tidigare i livet. Men om någon tog min plånbok bara för att jag sov hade jag ju självklart tyckt det var en djävla rövhatt. Inte i något av fallen har jag gett min tillåtelse, men det är lättare att tycka något definitivt när det är plånboken och inte kroppen.

Va fan, liksom. Hur blev tankegången så sned?
Exakt så. Det är snett som fan. Medvetenheten var nog för låg, helt enkelt. Tjejer som inte var "försiktiga" fick "skylla sig själva".
 
Skrev precis det här till honom. Vad tycker ni?

"Det är inte ok att ha sex med någon som sover! (Googla det om du inte fattar.) Sedan kan jag inte förstå hur du kan ha sex med mig när jag inte ger någon respons alls. Hur kan du tända på någon som är helt passiv...
Du gav en bild av dig själv som så oskyldig och respektfull, men du är ett jävla asshole."

Och nu svarar han: "Förlåt jag har missuppfattat allt."
 
Exakt så. Det är snett som fan. Medvetenheten var nog för låg, helt enkelt. Tjejer som inte var "försiktiga" fick "skylla sig själva".

Åh, kommer ihåg när jag pratade med en kurator i skolan om att killen jag skrev om tidigare, hade börjat ha sex med mig när jag var full och trött. Vi hade gjort slut men jag åkte hem till honom efter att ha varit ute. Min kurator tyckte att jag sände fel vibbar som åkte hem till honom när vi gjort slut, dessutom hade jag ju druckit. Så han trodde ju kanske att jag ville ha sex.
 
Skrev precis det här till honom. Vad tycker ni?

"Det är inte ok att ha sex med någon som sover! (Googla det om du inte fattar.) Sedan kan jag inte förstå hur du kan ha sex med mig när jag inte ger någon respons alls. Hur kan du tända på någon som är helt passiv...
Du gav en bild av dig själv som så oskyldig och respektfull, men du är ett jävla asshole."
Bra!
 
Åh, kommer ihåg när jag pratade med en kurator i skolan om att killen jag skrev om tidigare, hade börjat ha sex med mig när jag var full och trött. Vi hade gjort slut men jag åkte hem till honom efter att ha varit ute. Min kurator tyckte att jag sände fel vibbar som åkte hem till honom när vi gjort slut, dessutom hade jag ju druckit. Så han trodde ju kanske att jag ville ha sex.
Fy fan ...
 
Skrev precis det här till honom. Vad tycker ni?

"Det är inte ok att ha sex med någon som sover! (Googla det om du inte fattar.) Sedan kan jag inte förstå hur du kan ha sex med mig när jag inte ger någon respons alls. Hur kan du tända på någon som är helt passiv...
Du gav en bild av dig själv som så oskyldig och respektfull, men du är ett jävla asshole."

Jättebra!!
 
Skrev precis det här till honom. Vad tycker ni?

"Det är inte ok att ha sex med någon som sover! (Googla det om du inte fattar.) Sedan kan jag inte förstå hur du kan ha sex med mig när jag inte ger någon respons alls. Hur kan du tända på någon som är helt passiv...
Du gav en bild av dig själv som så oskyldig och respektfull, men du är ett jävla asshole."

:bow:
Jättebra!

Hur känns det i din kropp och själ nu jämfört med innan du skrev?
 
Skrev precis det här till honom. Vad tycker ni?

"Det är inte ok att ha sex med någon som sover! (Googla det om du inte fattar.) Sedan kan jag inte förstå hur du kan ha sex med mig när jag inte ger någon respons alls. Hur kan du tända på någon som är helt passiv...
Du gav en bild av dig själv som så oskyldig och respektfull, men du är ett jävla asshole."

Och nu svarar han: "Fårlåt jag har missuppfattat allt."
Helt rätt! Heja dig! :)
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 904
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 224
Senast: gulakatten
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp