Min kk hade sex med mig när jag sov

Jag hade gått dit med högburet huvud och ignorerat honom. För mig hade han känts som död, borta, ickeexisterande.

Bästa hämnden är att leva ett bra liv, heter det. Låt honom inte inkräkta på ditt liv.

Jag känner mig överlägsen honom och skulle aldrig undvika att ha kul pga ett as. Jag är bara rädd att jag ev. kommer bli asförbannad när jag ser honom och gå fram och säga något :/. Jag kommer inte dricka så hoppas jag kan hålla mig i skinnet.
 
Ignorera, absolut. Även om han försöker ta kontakt och prata, vilket jag inte håller för otroligt.

Det hade jag faktiskt inte tänkt på, men som du säger är risken stor att han kommer komma fram för att prata. Blä hoppas inte!
Gör han det så kommer jag förhoppningsvis flippa på honom eller så gör mina killkompisar det.

Aja nu ska jag ut och ha skitkul :).
 
Det hade jag faktiskt inte tänkt på, men som du säger är risken stor att han kommer komma fram för att prata. Blä hoppas inte!
Gör han det så kommer jag förhoppningsvis flippa på honom eller så gör mina killkompisar det.

Aja nu ska jag ut och ha skitkul :).

Bara titta på honom som om han var något som en katt kräkts upp i dina skor. Och vänd honom sen ryggen.
 
Det hade jag faktiskt inte tänkt på, men som du säger är risken stor att han kommer komma fram för att prata. Blä hoppas inte!
Gör han det så kommer jag förhoppningsvis flippa på honom eller så gör mina killkompisar det.

Aja nu ska jag ut och ha skitkul :).
Hur gick det? Var han där?
 
Läste i Falköpings tidning från i måndags att en 29-årig Skövdebo blivit dömd för just det som ts blivit utsatt för. Fängelse i ett år och skadestånd till kvinnan på 82 500:-. På en skidresa kände sig kvinnan berusad och gick och la sig. Mannen la sig bredvid och och hon vaknade av att han smekte henne över hela kroppen och körde in sina fingrar i henne. Han tog också tag i hennes hand och förde den mot sitt eget kön. Kvinnan var omtöcknad av sömn och alkohol. Så helt hopplöst är det tydligen inte.
Tycker det är tråkigt det skal hända, men går nog tyvärr inte undvika. Men FY FAN vad bra det fälls en dom. Jävla svin som gjort detta! :rage: Hoppas det blir flera såna domer i framtiden!
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 034
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 281
Senast: tuaphua
·
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 184
Senast: gulakatten
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
956
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp