Bukefalos 28 år!

Min klisterhund

Luff

Trådstartare
Vad tror ni om detta?
Min "lille" vovve sitter fast vid mig med osynligt koppel inomhus (inte ute tyvärr). Han är alltid i samma rum som jag -också på toa om han får möjlighet. Husse som skramlar med koppel ignoneras - även vid tidpunkten för deras rutinmässiga morgonkiss.

Och sen ska det slickas...
så fort han får möjlighet slabbar han ner mig totalt - han slickar så länge han får - väldigt sleskigt är det....

Varför?
Att han ser mig som ledarfigur är väl tydligt, men varför detta eviga slabbande.
Han borde dessutom kommit till ro i huset efter att ha bott här i snart ett år. Matlagning kan vara intressant då man måste flytta honom 40 ggr från köksmattan....eller hoppa över honom. Han tigger inte i det läget - bara ska vara där jag är.....
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 501
Övr. Hund I somras övertog jag en hund som nu precis har fyllt 6. Visste redan då att hon inte kunde vara själv men tänkte med gott mod att...
Svar
1
· Visningar
1 076
Övr. Hund Knepigt beteende Hundskrället är ju inomhus den värsta stalker som finns - är jag på toa så ligger han utanför och får dörrn i ryggen...
Svar
15
· Visningar
1 127
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 060
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp