Bukefalos 28 år!

Min Knarra

martha

Trådstartare
Bytte kostym idag :( hon hade lagt sig under min bil för den sista vilan i detta livet....tyvärr körde jag över henne men hon var redan borta då..som tur var...hon var född på gården och blev 16 år gammal och har haft ett bra liv från början till slut...nu ligger hennes gamla kostym under en björk på gården.....på nåt sätt känns det inte ledsamt, men man kommer ju såklart att sakna henne och hennes höga knarrande och dreglande när hon ville bli klappad....

Knarra.jpg
:love: :love: :love:
 
Sv: Min Knarra

åh vad tråkigt! Men hon har det ju bra nu...

*kram*
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 790
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 974
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 185
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 428
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp