Min kompis (glad-tråd!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
X

Xeline

..fick sitt tredje barn häromdagen. Och det är så underbart.

Hon är 44 år ! Det första dog i magen en vecka innan förlossning. Då var hon 41 och vi alla trodde att det var kört. För två år sen fick hon en frisk och fin flicka och nu kom en liten pojke ! Jag är så otroligt glad för den familjens skull ! Jag hoppas att detta kan gjuta mod i de som haft svårigheter och allra mest till "mamma" som skrev här i höstas.
 
Sv: Min kompis (glad-tråd!)

När jag läser sånna här inlägg så börjar tårarna rinna :o
Kan riktigt känna hennes lycka :love:

Hoppas det fortsätter lika bra i framtiden för henne
 
Sv: Min kompis (glad-tråd!)

Den här lille var inte ens planerad ! De hade själva trott att det var kört med syskon.
Jag tror det kommer att gå strålande barnen har dessutom världens trevligaste pappa. Och de har varit ett par sen de gick i gymnasiet.
 
Sv: Min kompis (glad-tråd!)

Tack för att du delar med dig av din glad-tråd!

Alltid roligt att höra när det gått bra för någon som haft det svårt. Och hoppfullt att höra att det inte behöver vara kört efter 40 heller.

Försöker peppa mig med att många i min släkt fått barn sent. Min morfars mor var t.ex. 44 och 46 när hon fick sina två sista.

Hälsningar från Balsamin
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 211
Senast: manda
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 633
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 064
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp