Min kropp är bäng

Madick

Trådstartare
Just nu beter sig min kropp som om jag är gravid. Supersug häromdan som jag aldrig brukar ha annars. Trött i hela kroppen som jag känner igen från första graviditeten. Illamående.

Det som gör att jag är övertygad om att det INTE handlar om graviditet är dels för att jag har kopparspiral, dels för att det började precis efter mensen var avslutad och den var helt normal och i rätt tid.

Jag är under utredning hos läkare för kroppen är bäng men proverna visar inget annat än lågt järn och D-vitamin, färg och storlek på röda blodkropparna är tydligen inte som de ska heller och jag lämnade utökade järnprover igår.

Det känns himla surt att genomlida graviditetskrämpor och inte ens få något för det :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig sjuk färdig med det här med mens och PMS. Jag har ett barn och vill inte ha fler, så nu känns det inte som det är nån...
2
Svar
22
· Visningar
2 186
Senast: Ms_Antrop
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 384
Senast: Luff
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 431
Kropp & Själ Snälla hjälp mig, jag blir bara tröttare och tröttare! Och jag menar extremt trött, så att det är jobbigt att plocka ur diskmaskinen och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 944
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp