Tviggy1081

Trådstartare
Flyttar från matte nu :crazy: en efter en...
Men de får det kanon hos nya mattar och hussar :)
155855_483247753543_548043543_5623074_2233542_n.jpg

:love:
 
Sv: min kull

Fantastisk bild!

Hur har du burit dig åt för att få alla att sitta stilla?

Jag förstår inte hur du klarar av att göra av med dem.
 
Sv: min kull

Fantastisk bild!

Hur har du burit dig åt för att få alla att sitta stilla?

Jag förstår inte hur du klarar av att göra av med dem.

Tack :)
Sabon viftade med en vippa annars hade de inte suttit där länge ;)
Det är lite tungt att sälja och an får ju sina favoriter..men man kan ju inte ha kvar alla heller..hehe :)
 
Sv: min kull

Åh, så mycket som jag längtar och hoppas på att det blir en kull här hemma under 2011 så känns det redan hur jobbigt det kommer vara när alla kattungarna ska få nya hem!

Man borde haft ett palats i skogen någonstans. :p
 
Sv: min kull

Tack :)
Sabon viftade med en vippa annars hade de inte suttit där länge ;)
Det är lite tungt att sälja och an får ju sina favoriter..men man kan ju inte ha kvar alla heller..hehe :)

Haha, hade man visat en vippa för mina hade de definitivt inte suttit snält atilla. Här blir bara foton på sovande kattungar!

Mina börjar flytta imorgon, förstår inte hur tiden gick så fort?? Ont i hjärtat kommer det göra, jsut den här kullen har varit helt fantastisk och jag är avundsjuk på varenda kattungeköpare :crazy::D
 
Sv: min kull

Så fina! :love:

Minns när "vår" kull + mamman (dräktig jourhemskatt som födde 6 ungar under vår säng) flyttade hemifrån, det var hemskt i början.
 
Sv: min kull

Gud så söta! Är det nån speciell ras eller bara vanliga bondkatter? Min ena påminner om dessa i färg så jag blev lite nyfiken.
 
Sv: min kull

Ååh :love: vilka fina kattungar!!
Skulle ha velat få köpa en av dem :crazy: har nämligen funderat på en Maine Coon då min nuvarande katt blir nog kvar här hemma när jag flyttar (hon trivs så bra hos pappa som är hemma om dagarna :p )
 
Sv: min kull

Helt underbara. Vilka färger! Jag blir helt sjuk när jag ser dem... älskar Maine coon. :love:
 
Sv: min kull

Vilken bild!
Helt underbara bebbar!
Men jag säger som Sassy, här blir det mest bara bilder på sovande bissar...

Jag fasar redan över när mina små ska flytta i februari. Jag är ju dökär i varenda en. :cry:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej, vi har två tikar - mor och dotter. Jakthundar så vistas i hundgård dagtid och de bor hos min särbo så jag är bara där på...
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Efter en mindre kul upplevelse då lille hund försvann i 1,5 dygn i okänd miljö (klättrade ur en hästbox i ett okänt stall i okända...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: Piglet82
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 633
Senast: Hermelin
·
Hemmet Nu när vi flyttat upp och sover på övervåningen är det dags att ta tag i husets sista toalett, som under hela tiden gått under...
2
Svar
28
· Visningar
2 196
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp