Min lilla familj.....

K

Kicki_J

Lite nya bilder på min lilla husky-pudel familj för de som vill se! Mamma Senja bara älskar sina nya barn!
Valpar010.jpg

Valpar012.jpg

:love: :love: :love:
PS! Vet inte hur jag får bilderna större. Gör exakt som det står att man ska infoga bilderna. På ett annat hundforum blir de ju större, fattar inte riktigt....:confused:
Fast nu när jag såg dem i tråden var de ju hyfsade, förra tråden blev det inte bra...
 
Sv: Min lilla familj.....

Jättesöta valpar och tiken ser ju väldans nöjd ut :)

Tog mig friheten att sno på en bild, så ser man bättre hur gosigt de har det ;)
Valpar012.jpg
 
Sv: Min lilla familj.....

:bow: Kanske ska komma och gå kurs hos dig!;) Lycka till med utställningen förresten, det var väl nu i helgen?!
 
Sv: Min lilla familj.....

Åhh, vilken familjelycka, klart att man älskar sina adoptivbebisar lika mkt:love: .

Kul med så totalt olika raser:) .
 
Sv: Min lilla familj.....

Jag trodde först det skulle va blandras valpar :rofl: typ en skämt tråd men när jag såg bilderna så fattade jag, ibland är man bra trög. Jätte söt familj du har! :love:
 
Sv: Min lilla familj.....

Jag fattar inte riktigt... Är det blandraser eller inte? Eller tar hon bara hand om valparna?

Jätte söta var dom i vilket fall som helst:love:
 
Sv: Min lilla familj.....

Huskietiken är amma åt (de renrasiga) pudelvalparna + att hon har en egen (renrasig) huskievalp.
 
Sv: Min lilla familj.....

Liten uppdatering! Har haft ett jättejobb att få pudlarna att öka i vikt, en massa tillskottsmatning. Det var lite sent att stoppa in fyra valpar när hennes egen redan var nio dagar. Alla uppfödare vi pratade med sade att det skulle gå bra men, men... En massa dunderfoder till tiken gjorde att hon fick bra mycket mera mjölk men det har inte räckt riktigt. Skönt nu att de är så gamla att de börjar få riktig mat! Kul för vår att ha syskon att leka med.
Och ska jag vara ärlig så är jag dööööförtjust i pudlarna, jag som aldrig varit särsklit förtjust i pudel! Detta har verkligen varit en nyttig erfarenhet!
Valpar033.jpg
 
Sv: Min lilla familj.....

Aha:idea: det förklarar ditt mail där du skrev att du skulle mata pudlarna:confused: mig veteriligen så har du Huskys. Nu är allt förklarat:rofl:
 
Sv: Min lilla familj.....

Har jag missat att berätta det!?:eek: Får skylla på att det varit lite mycket sista månaden..... Såg att du ska få hem en berner sennenvalp. Mysigt!

Tanten är betäckt också! Dagen efter hon kom dit!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
1 999
Senast: manda
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 333
Senast: jemeni
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
6 821
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 460
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp