Min lilla har blivit stor!

K

KaZa

9417-1234927222805692.jpg


Här är hon lite större, trodde jag innan jag såg att hon snott brorsonens napp.
9417-34427222805692.jpg


Nästan lika stor som mamma...
9417-752927222805692.jpg
 
Jag som hela tiden försöker inatal mig själv att jag inte älskar den rasen fortfarande. Men jag tror inte att man kan sluta :love: Speciellt inte med så många Schäfrar bakom sig..

Gud så fina dom var! :love:
 
Det är bara att inse att mysigare och finare ras finns inte... :angel:
 
Tyst med Dig! :mad: Här kommenterar vi inte några stora öron. ;) ;) Jag har ju hoppats att de snart kommer att växas i, men i söndags när vi träffade tikens uppfödare så var det första hon sa att Oj, vilka öron! :cry: :cry: :D

Förstår inte var de kommer ifrån??? Mamma har ju lagom och pappa har också fina öron. Men men, det ska ju bli en lydnadschampion och då är det BRA med stor öron. :angel: :angel:
 
:mad: :mad: Nä nu j-ävlar få det vara slut på mobbingen *håller för snuttisens paraboler så hon inte blir ledsen* :angel: :angel: ;)
 
Jättesöt när hon sitter i snön, och mörk, jättefin! :)
Och på de andra bilderna också förstås, men ljusare.
Och så bara för att jäklas:
Vilka STORA öööroon hon har!! :devil:
Är det för att hon ska höra bättre?
 

Liknande trådar

Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa Min vovve Strider har ett sår vid ögat som kommer och går. Den här gången har det varit där i över en vecka utan att läka. Det brukar...
Svar
3
· Visningar
553
Senast: Kilauea
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 209
Senast: Acto
·
Samhälle Jag har noterat att gamla gårdar ofta ligger rätt tätt. Åtminstone där jag håller till. Husen ser ut att vara 1800-tal i grunden, men...
Svar
6
· Visningar
341
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp