Min livräddare ❤️

Långa promenader idag, trött som bara en men det är bara att gå. Hålla igång rutinerna. Hoppas att snön ligger kvar och inte bara blir slask och tinar bort. Har höjt medicinen dessutom så mår så illa, men försöker äta så gott det går iallafall.
 
Jag försöker verkligen intala mig att jag har mer energi än jag egentligen har, försöker hålla igång på dagarna. Jag vill så gärna ta med mig kameran ut i snön för det är så otroligt fint ute nu men jag orkar inte riktigt. Ska försöka imorgon. Det är alltid en liten utmaning också att fota i snön så att snön får rätt färg.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 328
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 409
Övr. Hund https://www.instagram.com/reel/CWY2z7AIjN6/?utm_source=ig_web_copy_link En liten hyllning till min hund som står ut med mig i torrt och...
Svar
4
· Visningar
625
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 703
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp