Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade en tråd för ett tag sen om att han var sjuk, men orkar inte leta upp den. Han hängde kvar sålänge, men idag gick det inte mer. Det är så ovärkligt, så tomt.
18 år fick vi ihop. Han var min bättre hälft, lugn, trygg, stabil, eftertänksam, rolig, otroligt omtänksam, smart!
Hur bara slutar man dela vardagen med någon, alla smågrejer som dottern gör som bara är intressant för hennes föäldrar?
Hade en tråd för ett tag sen om att han var sjuk, men orkar inte leta upp den. Han hängde kvar sålänge, men idag gick det inte mer. Det är så ovärkligt, så tomt.
18 år fick vi ihop. Han var min bättre hälft, lugn, trygg, stabil, eftertänksam, rolig, otroligt omtänksam, smart!
Hur bara slutar man dela vardagen med någon, alla smågrejer som dottern gör som bara är intressant för hennes föäldrar?
Tomheten är förlamande.
Det har jag, men jag vill vara själv just nu. Men folk kollar läget hela tidenHar du någon som kan stötta och avlasta dig? Det är lätt att glömma sig själv efter en sådan här förlust, speciellt om en har barn![]()
En dag i taget kram om du vill haTomheten är förlamande.
Det har jag, men jag vill vara själv just nu. Men folk kollar läget hela tiden![]()