Min nya lägenhet och flytten

Kommer ju att sakna min ljusa fina lägenhet jag har nu, och jag hade verkligen inte tänkt flytta förrän katten lägger av, men de lägger ju ner bussarna och jag fixar inte att bo i det oljud som är här.
Jag kommer att få en 25 minuters promenad till jobbet men det är ok. Kan åka buss halva biten om knäet bråkar för mycket.
 
Har lite ångest nu
Måste åka och handla flyttlådor
Och börja packa på sportlovet
Stressigt värre för mig som avskyr att packa
 
Insåg idag att min mellersta del av bokhyllan aldrig går in i hissen... jaja det är ganska god plats att bära upp den men ändå.
Marsvinsburen fick inte plats i hallen men den går nog in i vardagsrummet.
Den är 140*60 så den är stor.
Finns uttag för diskmaskin i köket så ska fråga om man kan få en sådan.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 264
Senast: Squie
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 025
Senast: Whoever
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 859
Senast: kolblakkur
·
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 463
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp