Bukefalos 26 år!

Min nya sadel

charmant

Trådstartare
:)Nu har jag hämtat min nya sadel.En County Comp dressyr.Den ser bara såååååå underbart skön ut.Gissa vem som ska ut och rida i kväll? :bump:Men samtidigt vete fasiken om mna vågar efter allt som händer detta datum.

Q

Qudexco

shit kom också på det nu ju.. usa attacken var ju detta datum förra året!!!!! :eek:

C

chrisse

alltså det var ju bara en slump att hon dog just idag... det var ju faktiskt den tionde (igår) som hon blev attackerad och "meningen" att hon skulle dö (antagligen).

Vill inte verka opåverkad, det är hemskt att det händer.

Jag har ridit långtur idag. Hände ingenting! :D

C

chrisse

förresten; jag har också köpt ny sadel. En kieffer lech dressyr. Ska rida i den när jag köpt ridhuskort! :cool:

Liknande trådar

Utrustning Hej, har ett tioårigt sto med många egna viljor och som är mycket posetiv till arbetet, har läst på mig lite om brösta och är osäker om...
Svar
3
· Visningar
809
Hästhantering Min "nya" häst (Eden) som jag köpte i höstas är väldigt påverkad av andra hästar, och det blir inte bättre och jag vet inte exakt hur...
Svar
9
· Visningar
1 538
Avel Ska inseminera mitt 5-åriga sto, första gången. Tidigare har jag använt mig av naturlig betäckning och har ju då lämnat stona hos hingst...
Svar
6
· Visningar
879
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
4 226

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande/larmande i lägenhet, vad göra?
  • Kattsnack #9

Hästrelaterat

• Fölvakargänget
  • Uppdateringstråd

Omröstningar