Min nya valp

P

prince77

iofs fick jag hem henne när hon endast var 5 veckor, hon är född 6 september.
5 veckor
3223278.jpg
3289257.jpg
 
Sv: Min nya valp

Oj, vad ungt. Varför tog du den så tidigt?

Men söt var den iaf :love: Vad är det för ras?

Kram Favina :bump:
 
Sv: Min nya valp

Otroligt söt, men varför i hela fridens dagar tar man en valp från mamma när den är endast 5 veckor gammal?
 
Sv: Min nya valp

pundare som antagligen behövde pengar och som skulle flytta långty härifrån och inte kunde ta med sig valparna
 
Sv: Min nya valp

Den är verkligen ursöt! Jag har kanske missat någonstans... men vad är det för ras på den?!?

Pinglan
 
Sv: Min nya valp

Åh så söt :love: . Hur gammal är den idag och vad är det för ras?
Stackarn som fick flytta från sin mamma så tidigt :crazy: .

Kan tillägga att min hund inte var åtta veckor när jag tog honom. "Uppfödaren" sa det men så var inte fallet. Veterinären gissade på 6 veckor ungefär... :cry: Jag blev uppringd på jobbet en kväll (två veckor innan jag skulle hämta valpen) och fick veta att jag var tvungen att ta hunden omedelbart, annars visste hon inte vad som skulle hända med den :crazy: . Så jag fixade en vikarie, ordnade semester och hämtade honom. Tänkte att det får bära eller brista :confused: . Och det bar sig ganska bra, har nu en underbar hund :smirk: .
Det är fruktansvärt vilka människor det finns :mad: .
 
Sv: Min nya valp

Till alla:
Det är en Pitbull utan papper.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
728
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 654
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Min valp som nu är 7 månader upplever jag som väldigt åksjuk. Vi har inte åkt så mkt men varje gång så kräks han och dreglar som jag vet...
Svar
9
· Visningar
509
Senast: Ginne
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
14 508
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp