Min pääälskling!!

"An error has occurred.

You do not appear to be the owner of this album.
Make sure you are logged in.

Please push the Back button on your browser to correct this problem.
Thank you. "
 
Okej.. :(

Men kolla om det går och gå in på http://community.webshots.com/user/cactuspower

Hon finns med bland "djuren", hon är ju katten då så klart.. :)

Hade inga bättre bilder. Hon kanske inte ser mer speciell ut en någon annan katt, men hon är speciell för mig.

Har haft henne i 7 år nu, hon sover brevid huvudkudden varje natt, för några år sedan följde hon med mig om jag
var ute och gick på gatan, bara jag (med möjligen nåt enstaka undantag) får hålla henne och jag kan bära runt på henne hur jag vill.. Hon är lite av en enmanskatt.. :smirk:
 

Liknande trådar

Tjatter Ja vad kallar ni den? Inspirerad av tråden "saker ni inte fattade" kom jag att tänka på detta. I mitt jobb sitter jag periodvis och tar...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 806
Senast: Vassi
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 822
Senast: cili
·
Tjatter Det kan väl knappast bara vara jag som ger fordon namn? :D Vad heter era fordon och finns det någon förklaring till namnet? Min familjs...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 785
Senast: Amha
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Här är hon/han. Döper ni era bilar? :angel: Jag behöver ett namn till denna! Hjälp! Namnet bör vara lätt att uttala på engelska med...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp