Min Ronja är försvunnen..

jag har själv hermeliner, och har som hoppkaniner en fördel gentemot dvärgväduren med rätvinklade bakben (vilket medför en naturlig resning av kroppen).
en hermelin KAN hoppa över en meter, men då krävs det generellt sett en del fart plus någonting som skrämmer dem rejält..
 
Nej. :(
Men hon har synts till iaf 2 gånger, vilket känns bra, men hon måste ha ett väldigt klurigt gömställe för vi går en vända varje dag runt områdena, men ingen kanin inte!
 
Tappa inte hoppet! Det är ju jättebra att hon varit synlig! Har du annonserat? Folk kanske hör av sig om dom sett henne då!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 363
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
7 402
Relationer Det här har legat och skavt hos mig i flera månader nu, men idag hörde jag något som gjorde att det exploderade lite och jag är nu...
2
Svar
21
· Visningar
4 594
Hundavel & Ras Kom verkligen inte på någon bra rubrik... Nu är det så att vi ska skaffa ytterligare en vovve, har en blandis här hemma,pitbull/boxer...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 301
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp