Min sadel kommer nästa vecka!!!

Tappsveden

Trådstartare
japp äntligen kommer den. så jag har längtat, har nu ridit barbacka på min kuse som är så himla omusklad och oskön att sitta på!


beställde en comfortsadel en shorty men nu i vekcna rtingde dom och hade fått en till comfortsadel fast i läder och inte nubuckt!

bilder kommer garanterat snart!
 
Sv: Min sadel kommer nästa vecka!!!

åh vad härligt!
själv var jag och hämtade min nya sadel i förrgår, efter att ha ridit i allroundsadel i flera veckor är det som att sätta sig i en soffa :love:
detta firade jag genom att köpa nya benskydd till hästen i samma veva :o
 
Sv: Min sadel kommer nästa vecka!!!

och hur många gånger har vi hört det nu :angel: ;)
 
Sv: Min sadel kommer nästa vecka!!!

jo aldeles för många gånger speciellt då vi bor under samma tak. Är det enda man får höra här hemma numera...:-)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 341
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 149
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Svar
35
· Visningar
5 507
Senast: Lavinia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
991
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varför finns Israel?
  • Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp