Min serverleverantör har lite hårdvaruproblem

Gunnar

Trådstartare
Moderator
De som sköter min server meddelar att de har lite som jag förstår nätverkshårdvaruproblem, detta har vad jag kan se lett till att det ibland under em/kvällen inte har gått att nå Bukefalos.
De skall jobba med problemen, jag hoppas att de får till en lösning så snabbt som möjligt och att det inte blir några fler eller längre avbrott.
 
Stämmer bra. Sidan laddar inte över huvud taget vissa perioder. Får dessutom meddelandet ”serverfel” i vissa lägen när sidan väl är tillgänglig men man klickar runt.
 
Det händer mig även idag när jag försöker använda sökfunktionen, då står det "serverfel, försök igen senare" eller liknande text.
 
Det händer mig även idag när jag försöker använda sökfunktionen, då står det "serverfel, försök igen senare" eller liknande text.
Tack för att ni uppmärksammade mig på detta. En tjänst på servern behövde startas om, det skedde tidigare idag. Förhoppningsvis fungerar allt som det skall nu.
 

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
2
· Visningar
379
Senast: Emma-pemma
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
882
Senast: Bison
·
Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
628
Senast: Tonto
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 770
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp