Min skrivare har fått corona

Egenvård enligt råd på nätet hjälpte inte. :( Den hävdar fortfarande coronatråd smutsig. Frågan är om det är idé att ta den till någon slags skrivarakut eller om man ska vänta och se tiden an? :nailbiting: Frågan är hur länge man vågar väntas i så fall. Befarar det värsta:cry:
 
Har nu provat både handsprit och allt toapapper jag kunde uppbringa i affären det var några som blängde ilsket när jag tömde hyllan... men en kris behöver ju lösas och det här gäller faktiskt krishantering
:angel: Att rädda livet på skrivaren är ju faktiskt mer nödsituation än att någon blir utan papper när de är nödiga :mad: Men folk har väl ingen känsla för prioriteringar.

Min skrivare verkar ju dock inte alls reagera positivt särskilt inte när jag dränkte den i handsprit då ville den inte gå igång alls.
:cry:

Får väl prova lite dexametason @athena_arabians men befarar att det är försent. eftersom den efter handspriten inte ger varken ljud eller något annat livstecken ifrån sig. 😿
 
Har nu provat både handsprit och allt toapapper jag kunde uppbringa i affären det var några som blängde ilsket när jag tömde hyllan... men en kris behöver ju lösas och det här gäller faktiskt krishantering
:angel: Att rädda livet på skrivaren är ju faktiskt mer nödsituation än att någon blir utan papper när de är nödiga :mad: Men folk har väl ingen känsla för prioriteringar.

Min skrivare verkar ju dock inte alls reagera positivt särskilt inte när jag dränkte den i handsprit då ville den inte gå igång alls.
:cry:

Får väl prova lite dexametason @athena_arabians men befarar att det är försent. eftersom den efter handspriten inte ger varken ljud eller något annat livstecken ifrån sig. 😿

Jag tror bara den är sövd, provat att trycka i lite tryckluft i skrivarens lungor?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 818
Senast: Migo
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 683
Skola & Jobb I våras fick jag bara 20 semesterdagar och ifrågasatte detta. Efter lite krångel stod det slutligen 25 men i samma veva försvann mina 5...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 893
Senast: soom
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 800
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp