Min systers Britt

Jag tycker att de vitfläckiga Britterna har väldigt rolig teckning ofta. Fläckarna är mer oregelbundna. Mina husisar är ju vit-fläckiga (om man nu säger det om husisar) och de har väldigt regelbundna "bläsar".

Iallafall - som vanligt - ju fler Britter :love: jag ser desto större blir habegäret !! Vill ha en NU !
 
Så söt :love:. Och vilken härlig bädd kissen har (den bilden på startsidan)
 
Den bädden har hon/dom fått av mig :banana:
Jag köpte en likadan fast grå, som Fia huskatt omedelbart tog till sin. Sen var jag på utställning och glömde bädden hemma, så då fick jag köpa en ny och det blev den där Xantis har. Men ingen av mina använde den, trots att den är exakt likadan som den första, så den åkte upp på vinden.
Nästa utställning glömde jag återigen bädd, så det blev en tredje fast den är inte likadan. Köpte en fjärde också, men den gav jag bort till grannen. Så mina katter har haft massor av bäddar och har massor av matskålar :confused:

Här är Fia i sin grå:
Fia trötter
 
Vilka enormt goá och lyxiga bäddar. Måste åka till en bra djuraffär snart.
 
Ja, han är kanonsöt din också.
Det är så läckert ljus på den där bilden, den ser nästan oriktig ( :confused:) ut. Som om den är tagen inomhus med lampa. Riktigt vacker innätning också.
 
Den är tagen i somras, när kisarna invigde innätningen. Det var vackert ljus den dagen, det har du helt rätt i.

mandalaki
 
Hej!
jag har två britter en creme-vit kastrat hane o en creme hona.Hanen heter Gransjön´s Detlof o honan Nalleman´s Datsun.mvh madelene
 
Kul ! Båda är ju från Örebrotrakten, slump eller har du bott här?
Om du vill, får du jättegärna skriva ner stamtavlorna och PM:a till mig, spar på Brittstamtavlor och har drygt 5200 nu.
 
Det är faktiskt förbjudet att sätta in bilder på kattungar!!!!!!!!!!! :mad: :angel:
 
svårt att låta bli ju... :mad:

hur såg mamman ut förresten..... :crazy:
såg bara prickar o ränder...o NÄ,jag e inte galen i kattbebisar.... :love: :angel:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 653
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag har sen jag skiljdes haft så svårt för julen. Och jag har svårt att sätta ord på varför. Och har lite svårt att prata om det med...
2
Svar
30
· Visningar
2 136
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 052
Senast: Magiana
·
Relationer Jag är socialt handikappad när det gäller släkt och familj. En snabb bakgrund vid jul har sett ut såhär: Som liten, fram till...
2
Svar
30
· Visningar
4 844
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Arbetsintervju
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Att rensa i kalendern

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp