Min tråd försvann.

A

Annita

Hejsan,
har skapad en tråd här idag och den blev troligtvis raderat.
Nu vill jag veta varför.

Jag är ganska ny till forumet och är inte riktigt bra på forumsreglerna. Där står det att man inte ska marknadsföra i inläggen och jag visste inte att det även gäller frågor om saker o ting (vill inte specificera). Förlåt. :o

Varför existerar massor med tråder och inlägg där man tipsar om olika märken av selar, vagnar, sadlar ... Varför kan jag inte fråga efter en tjänst (som någon utför) då? Det är ju samma sak som att fråga efter produkter. Eller har jag missad nåt? :confused:
 
Sv: Min tråd försvann.

Det kan man väl också göra;)
 
Sv: Min tråd försvann.

Du får formulera dej på ett knepigt sätt så den inte kan bli borttagen men du får fram det du vill ändå;)
 
Sv: Min tråd försvann.

just det...fast jag har lite svårt med det. Kommer från tyskland och är inte 100% bra på svenska. :smirk:
 
Sv: Min tråd försvann.

PM moderatorn för körningen och hör vad som var fel... I övrigt efterlysningar hör hemma på radanonnser...
 
Sv: Min tråd försvann.

Vem är moderatorn?

Jag vet att det finns en annonssida också, och jag har redan letad ganska desparat i ungefär 1 års tid. Jag som granskar produkter och tjänster ganska mycket och vill helst ha fler som jag kan jämföra, har då ganska svårt att hitta en sådan tjänst. Dessutom verkar det inte finnas så många personer här i östergötland som kan erbjuda denna tjänsten.
Jag vill inte ta den nästbästa eftersom det handlar om min häst och jag vill inte att den blir förstörd. Det är därför jag inte gör det själv heller.
 
Sv: Min tråd försvann.

Har du ingen lokal körförening som kan tipsa dig om en bra kusk som tar emot hästar för inkörning?
 
Sv: Min tråd försvann.

Under alla forum står det vilka som är moderatorer, under körningen står det lillebill och gunnar, men gunnar är ju faderator :D...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 375
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 042
Senast: QueenLilith
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 885
Senast: lbb
·
Småbarn Nån annan som har samma "problem"? Är inte det enda, sonen på snart 14 månader är väldigt sen i mycket, pratar inte, pekar inte, har...
2
Svar
28
· Visningar
7 861
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp