Bukefalos 28 år!

Min tråd raderades?

Gotthard

Trådstartare
Hej! Jag skapade en tråd om min sköthäst, och skrev lite om hans ras, namn osv. och la upp några bilder på honom och frågade om någon kände igen honom och visste vad han hetat tidiga, stam och lite sånt. Men trådan raderades efter max några minuter efter jag lagt upp den?:confused:

Jag föstår inte varför den gjorde det? Jag la upp den på Gnägg.

/Gotte
 
Sv: Min tråd raderades?

Den låg troligtvis fel. Låter som en efterlysning..
 
Sv: Min tråd raderades?

men jag frågade bara om tidigare namn, stam och jag skrev att han blivit bästa haflinger 2008 och att det skulle vara kul och veta lite om honom nu när jag var hans skötare... :confused:
 
Sv: Min tråd raderades?

Om alla skulle efterlysa alla häster eller kanske enbart en man kommit i kontakt med under sitt hästliv på forumet skulle det inte bli så roligt.
Detta är inte mycket till diskussioner utan mer av annons, vilket passar bättre under Radannonserna.
Jag har inte läst ditt specifika inlägg, så detta är mer av ett generellt uttalande.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 497
Senast: jemeni
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej. Dethär är en sak som jag har tänkt på om jag skulle skriva här för det är ganska känsliga saker och många kanske inte delar om...
Svar
19
· Visningar
2 144
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 639
Senast: Fruentimber
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 169
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp