J

jennywestberg81

Jag kan inte gå in på min egen tråd för att läsa de svar jag fått... Varför????
 
Sv: min tråd

varför?
Jag har inte tagit bort den!! :confused:
 
Sv: min tråd

Ja, moderatorer samt. Gunnar kan ta bort de trådar som strider mot reglerna. Vi användare kan dock inte.
 
Senast ändrad:
Sv: min tråd

Knepigt, den kan knappast stridit mot några regler..
 
Sv: min tråd

Ptja. Kan även vara en tråd om något som diskuterats sönder, eller som det finns x antal trådar om redan...då låser de eller tar bort den :)
 
Sv: min tråd

Vad irriterande; då får ju jag inte reda på svaren..
Tack för ditt svar dock!!
 
Sv: min tråd

Nu var det inte jag som tog bort din tråd, men borttagandet av den var helt korrekt. Den var väldigt nära en regelrätt radannons. Man får inte göra reklam eller lägga in annonser på forumet, vilket var ett av svaren du fick av en användare i tråden.

Lägg ut din häst till försäljning under Hästannonser här på Bukefalos och skriv där vilka eventuella krav du har på köparen, men tänk gärna på att en såld häst är en såld häst. Den är inte längre din och du har ingen påverkan på dess fortsatta öde.
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
5
· Visningar
255
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: VLMF
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp