Bukefalos 28 år!

Mina bebbar !!

Så söta små nallebjörnar och nallemajor! Jag måste säga att jag är liite stolt över att jag kom på namnet till den som flyttar till danmark! :cool:
 
Oh, vilken ära! :bow: Fast jag har ju haft din sida som länk hur länge som helst! :smirk: Fast jag tror jag måste uppdatera den, förresten...
 
:mad: Fy dig!!! Visa så gulliga bebisar!!!! Nu blev jag ju inte alls sugen, nej då... :angel:

Sötnosflicka nr 1 smälte mitt hjärta på 2 röda........

:d Vill ha!!!!!!!
 
Dom är verkligen fullkomligt bedårande :love:! Men gubben därhemma räknar katter och hästar och det får inte bli fler säger han.... :crazy:

Hur går det med Fia nu ? Är Yoga fortfarande sträng mot henne?
 
Men skulle du inte skicka bort honom ett tag så att en av katterna kunde "försvinna" under tiden?

Den lille hanen är :love: :love: :love:

mandalaki
 
Brittbebbar är nog de sötaste... näst efter Sia/Ori förstås, för fladdermöss är också oemotståndliga. Tyvärr skulle nog inte en britt passa hos oss. Den skulle bli mobbad av Hanoo, och risken är stor att jag skulle bli allergisk.

Pussa dem en gång extra!! :love:
 
He he ! Jo, jag har ju mina onskefulla planer i hemlighet !

Men han måste ju vara borta tillräckligt länge för att det skall bli trovärdigt !

Jag tycker både att lill-tösen och gossen är helt :love: :love:
 
Ja, lilltjejen funderar jag på att spara till dig, tror du skulle gilla henne =). Hon är en liten ängel, lite ängslig men gosig och så jättesöt !!
 
Ja hon är en gullflicka. Konstigt nog har ingen visat något större intresse för henne än, men vi får se. Det kanske dyker upp.
 
Så du har inga som ska tinga de andra två ännu eller?
Själv har jag alldeles för många intressenter, vet inte hur jag ska kunna lösa det... :crazy:
Mums-Mums är reserverad till en tjej i Luleå, men inte tingad ännu. Det vill jag inte göra förrän de blivit lite större, så man kan se lite personlighet på dem och så. Lilla Marshmallow vrkar bli en lite perfekt teckan bicolor, så om han utvecklas bra så vore det ju urkul om någon avelsintresserad ville köpa honom. Dock så är de flesta som är intresserade av hannarna ute efter sällsisar. Men det är ju inte fy skam det heller, förstås!
Honan har jag fyra på kö för... :crazy: En som redan är ragdolluppfödare och som letar efter en avelsona. :) Hoppas hon utvecklas fint!
 
Så du har inga som ska tinga de andra två ännu eller?
Själv har jag alldeles för många intressenter, vet inte hur jag ska kunna lösa det... :crazy:
Mums-Mums är reserverad till en tjej i Luleå, men inte tingad ännu. Det vill jag inte göra förrän de blivit lite större, så man kan se lite personlighet på dem och så. Marshmallow vrkar bli en liten perfekt tecknad bicolor, så om han utvecklas bra så vore det ju urkul om någon avelsintresserad ville köpa honom. Dock så är de flesta som är intresserade av hannarna ute efter sällsapskissar. Men det är ju inte fy skam det heller, förstås!
Honan har jag fyra på kö för... :crazy: En som redan är ragdolluppfödare och som letar efter en avelshona. :) Hoppas hon utvecklas fint!
 
Nope, alldeles för mycket Brittbebisar till salu i mellansverige. Det har dykt upp säkert 15 nya uppfödare på nått år och det underlättar ju inte direkt.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 533
Senast: Blyger
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 199
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 385
Senast: Jamtland
·
Småbarn Har en son på knappa 4 år som har varit under utredning för magont. Började förra hösten, blev värre och värre med tiden på våren...
Svar
6
· Visningar
1 474
Senast: Sunshine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp